0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

ما در داماس الکتریک در تلاشیم تا جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس را با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. فعالیت ما در سال 1387 آغاز شد و با ما تنوانستیم با اتکا به تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. دیدگاه ما از ابتدای کار، فروش محصولات اصل در کنار کمترین قیمت موجود در بازار بوده‌است. در این سال‌ها توانستیم در اجرای پروژه‌های بزرگی مانند: اداره آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری داشته باشیم.

پنل زیمنس یا HMI زیمنس یکی از قوی‌ترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران و دنیا است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. اچ ام آی زیمنس انواع مختلفی دارد؛ که انواع آن را در ادامه باهم مرور خواهیم کرد.

مانیتور صنعتی زیمنس دارای یک نمایشگر هوشمند با کیفیت بسیار بالا همراه با قدرت بالای بصری‌سازی می‌باشد. این قابلیت‌های HMI پایه زیمنس به طور قابل توجهی باعث آسان‌تر شدن عملیات حتی در ماشین‌های ساده و تجهیزات زیمنس می‌گردد.

برای خرید اچ ام آی زیمنس یا مطالعه ادامه مطلب می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/hmi-siemens/

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط taha optisun_9182757 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 32 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 61 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
...