0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

پمپ های پره ای معمولاً به عنوان پمپ های هیدرولیک فشار قوی و در خودروها از جمله پمپ های سوپرشارژر، فرمان برقی، تهویه مطبوع و پمپ های انتقال اتوماتیک استفاده می شوند.

پمپ های پره ای می توانند آب با ویسکوزیته متوسط ​​را کنترل کنند، و برای کاربردهایی با ویسکوزیته کم مانند گاز (پروپان)، آمونیاک، حلال ها، نفت کوره، الکل و غیره مناسب هستند. این امرمشکل سایش را جبران می کند و اجازه می دهد تا حداکثر عملکرد را با سیالات غیر روان کننده داشته باشیم.

دو نوع پمپ پره ای کدامند؟

سه نوع پمپ پره ای موجود است که شامل پمپ های پره ای نامتعادل، پمپ های پره ای متعادل و پمپ های پره ای با جابجایی متغیر می شود. پمپ های پره ای نامتعادل نوعی از پمپ های پره ای هستند که رایج هستند. به دلیل اختلاف فشار بین شیرهای ورودی و خروجی، آنها به عنوان پمپ پره ای نامتعادل شناخته می شوند.

5 پمپ پره ای پرطرفدار

1.پمپ پره ای TDZ

پمپ‌های پره‌ای TDZ از جمله پمپ‌های هیدرولیکی هستند که به دلیل بازدهی بالا و کارآمد بودن، نسبت به سایر پمپ‌های صنعتی، پر فروش می‌باشند.در بسیاری از صنایع، استفاده از پمپ بسیار حیاتی و مهم است. به همین خاطر، بیشتر تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان پمپ‌های هیدرولیک سعی بر ساخت و توزیع انواع مختلف پمپ پره‌ای می‌کنند.

پمپ پره‌ای هیدرولیکی تی دی زد چه مزایای مهمی دارد؟

پمپ پره‌ای هیدرولیکی تی دی زد بر اساس قابلیت‌های مطلوب و مناسبی که دارد در بسیاری از صنایع مورد استقبال واقع شده است. به این خاطر که علاوه بر بازدهی و کارایی بالا، میزان مصرف انرژی و ایجاد سر و صدای زیاد در این نوع از پمپ‌های هیدرولیک بسیار کمتر احساس شده است. به همین خاطر، محیط ایمن و سالم برای اپراتورها تامین خواهد شد.

قابلیت مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، تعویض آسان کارتریج‌های این نوع پمپ می‌باشد. مزیت مهمی که به اپراتور دستگاه، این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، کارتریج معیوب را با کارتریج جدید تعویض نماید. انتقال مواد و سیالات چسبناک و روغنی، یکی دیگر از مزایای مهم پمپ‌ کارتریجی TDZ می‌باشد.

هر چند به گفتۀ کارشناسان بهتر است روغن و مواد مورد استفاده در این نوع پمپ‌ها، در فواصل منظم تعویض شده و هرگز دستگاه بدون روغن فعالیت نداشته باشد. استفاده از روغن تمیز و با کیفیت، باعث عملکرد بهتر پمپ هیدرولیک پره‌ای TDZ شده و همچنین عمر مفید و کارایی پمپ هیدرولیک افزایش خواهد یافت.

پمپ پره ای TDZ

2. پمپ پره ای پارکر

پمپ پره ای پارکر به عنوان یکی از کارآمدترین و موثرترین پمپ ها مورد توجه نمایندگی ها قرار گرفته است. این پمپ در مدل های مختلف با ویژگی های مهم طراحی شده است.
طیف گسترده ای از پمپ های هیدرولیک کم مصرف پارکر شامل مدل هایی از پمپ های پیستونی با جابجایی متغیر، پمپ های پره ای ثابت و پمپ های دنده ای ثابت است. پمپ های پره ای پارکر برای طیف وسیعی از کاربردها طراحی شده اند و با کنترل های الکترونیکی و کامپیوتری در دسترس هستند و مانند تمام محصولات پارکر، این پمپ ها نیز با استفاده از بهترین مواد و تحت کنترل کیفیت دقیق تولید می شوند.

3. پمپ پره ای یوکن

پمپ های پره ای یوکن ساخت ژاپن و چین در سیستم های هیدرولیک موجود در ایران بسیار کاربردی می باشد.تجهیزات زیادی مانند دستگاه های تزریقی و ... همراه با پمپ های یوکن، دستگاه های تزریقی و یا دستگاه های قالب گیری فشاری به ایران وارد می شود.پولاد فلاحیان نمونه ای از کاربرد این پمپ ها
پمپ انگلستان یا پمپ کارتریج انگلستان از سری پمپ های بی صدا و با کیفیت در بازار ایران به دلیل واردات کم می باشد. نایاب شده است.برای کسب اطلاعات بیشترراجب این محصول کلیک نمایید.

4. پمپ پره ای آتوس

پمپ های پره ای Atos  یکی از انواع محصولات هیدرولیک هستند که به طور گسترده در بخش های مختلف صنعتی استفاده می شود. در هر شرایطی که نیاز به جابجایی فشار بالا داشته باشیم نام سیستم هیدرولیک می درخشد و اینجاست که ارزش این محصول به خصوص رم پمپ آتوس با توان و فشار متغیر در صنعت مشخص می شود.
پمپ پره ای ATOS منبع نیرو برای سیستم های هیدرولیکی است که نیاز به حرکت دارند، که می تواند یک موتور الکتریکی یا یک موتور دیزل باشد. تا این موتورها توان هیدرولیک مورد نیاز سیستم را تولید کنند.
گروه هیدرولیک نادری با سی سال سابقه درخشان در زمینه ابزارآلات صنعتی و هیدرولیک، توزیع کننده پمپ های هیدرولیک آتوس می باشد.
این مجموعه با خدمات پس از فروش کامل می تواند در زمینه خدمات مربوط به خرید و تعمیر انواع پمپ به کارگاه های صنعتی و صنعت گران خدمات باکیفیت ارائه دهد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 981 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 208 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 326 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 12.2هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 61 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 76 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط Bahar gh_14934488933 (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 90 بازدید
...