0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی BOOMS BASS مدل L18 محصولی با ویژگی ظاهری خاص و متفاوت که با توجه به امکانات و قیمت آن از ارزش خرید خوبی بهره مند است.

اسپیکر بلوتوثی BOOMS BASS مدل L18
این اسپیکر قابل حمل از یک بدنه مستطیلی و یک دستگیره تشکیل شده است که با استفاده از دسته ی آن می توانید به راحتی به هرمکانی حمل کرده و از صدای آن لذت ببرید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک می باشد که قسمتی از آن با روکش رنگی مات و قسمتی دیگر با روکش طرحدار پارچه ای پوشانده شده و ظاهری بسیار زیبا و متنوع در آن ایجاد نموده است. پنل کنترل این دستگاه شامل ۴ دکمه برای عملکرد های روشن و خاموش ، Mode ، جلو و عقب زدن آهنگ می باشد که روی بدنه و در قسمت زیرین دستگیره با دسترسی مناسب تعبیه شده است. در این پنل اسپیکر بلوتوثی BOOMS BASS مدل L18 علاوه بر کلید های کنترل، درگاه های ورودی نیز قرار گرفته اند که توسط درپوش سیلیکونی محافظت می گردند تا از تجمع گرد و غبار در طول زمان در آن ها جلوگیری شود.

کیفیت صدا
این اسپیکر مجهز به دو ساب با قدرت ۱۶ وات می باشد که منجر به خروج صدای با کیفیت و بلند از آن می شود. همچنین می تواند فضای ۱۵ متری را با صدای قوی پوشش دهد. از این رو برای کاربرد در سفر ، طبیعت ، منزل و فروشگاه های کوچک می تواند گزینه مناسبی باشد.

قابلیت های اتصال
اسپیکر L18 با استفاده از بلوتوث نسخه ۵.۰ امکان اتصال به دستگاه های اندروید و ios شما را دارد. این محصول با بلوتوث تلفن همراه ، تبلت و … سازگاری دارد. همچنین علاوه بر اتصال بی سیم، قابلیت اتصال مستقیم از طریق پورت های فلش ، AUX و TF کارت (کارت حافظه) در آن فراهم شدده است.

باطری
از آنجایی که اسپیکر BOOMS BASS یک محصول قابل حمل است، باید توانایی پخش در هر مکانی را بدون نیاز به برق داشته باشد. از این رو یک باطری شارژی با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر برای آن در نظر گرفته شده است که در مدت ۳ الی ۴ ساعت به طور کامل شارژ می شود. این دستگاه به مدت ۲ ساعت با صدای بلند امکان پخش موسیقی دلخواه شما را دارد. شارژ این باطری از طریق کابل microUSB انجام می گردد.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
سلام.من تجربه ی استفاده از این اسپیکر رو ندارم ولی فکر می کنم به نسبت مشخصاتش اسپیکر خوبی باشه.

سوالات مشابه

...