0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1727 وسیله ای شگفت انگیز با صدایی با کیفیت است که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل ، باغ و… باشد.

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1727
این اسپیکر دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که از وزن سبک نیز بهره می برد و می توانید به راحتی آن را در خودرو و… به همراه خود حمل کرده و در مکان های مختلف استفاده نمایید . همچنین یک دسته پلاستیکی نیز به بدنه آن متصل شده است که با استفاده از آن می توانید آن را به آسان بند کرده و در دست بگیرید . این اسپیکر از امکانات بسیاری برخوردار است که یک یاز آن ها وجود رقص نور متغیر می باشد . با وجود LED های رنگارنگی که در بدنه این محصول چیده شده است می توانید نورپردازی بسیار زیبایی را در فضای دورهمی های خود داشته باشید . رقص نور اسپیکر کی تی اس مدل KTS 1727 در رنگ ها و طرح های متنوع اجرا می شود که می توانید مدل های آن را با استفاده از دکمه مربوطه تعبیه شده روی بدنه ، تعویض کنید و یا به طور کلی خاموش نمایید.

اتصال از طریق بلوتوث
این اسپیکر با بهره وری از فناوری بلوتوث این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بصورت غیرمستقیم و وایرلس به آن وصل شوید . شما می توانید به راحتی تلفن همراه ، تبلت و … بلوتوث دار خود را با سیستم عامل های IOS و اندروید ، به این اسپیکر وصل نمایید و به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید . بلوتوث این دستگاه تا حدود فاصله ۱۰ متری آنتن دهی داشته و بدون قطع و وصلی در صدا ، به پخش موزیک ادامه می دهد و نیازی نیست حتما گوشی را در فاصله خیلی نزدیک اسپیکر قرار دهید . همچنین این دستگاه KTS 1727 از رادیو FM پشتیبانی نموده و علاقه مندان به برنامه های مهیج رادیویی می توانند در شرایط از این برنامه ها استفاده کرده و لذت ببرند.

پورت های اتصال مستقیم
به غیر از بلوتوث ، چند درگاه ورودی جهت اتصال مستقیم یا سیمی برای مواقعی که به بلوتوث یا دستگاه های بلوتوث دار دسترسی ندارید در این اسپیکر کی تی اس لحاظ شده اند که بسیار کاربردی می باشند . این پورت ها برای اتصال فلش ، مموری کارت و کابل AUX ( دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا ) استفاده می شوند .

پشتیبانی از میکروفون
در کنار پورت های اتصال برای پخش ، یک درگاه ورودی MIC قرار گرفته است که به سازگاری اسپیکر ZQS 1727 با میکروفون اشاره می کند و شما با وصل کردن یک میکروفون سیمی می توانید لحظات خوشی را در جمع های دوستانه و خانوادگی خود سپری کنید .

کیفیت صدا
اسپیکر بلوتوثی KTS 1727 مجهز به یک ساب ۸ اینچی می باشد که برای محصولی با این ابعاد قابل حمل بسیار فوق العاده و کاربردیست . توان خروجی این بلندگو ۱۰ وات است که با پخش صدایی بلند و شفاف ، شرایط را برای استفاده همه جانبه در هر مکان و فضایی را فراهم می کند . با توجه به صدای رسای اسپیکر کی تی اس ، می توان نتیجه گرفت که برا دورهی ها و تولدهای نسبتا کوچک و … شما کارآمد و کافی می باشد . همچنین این اسپیکر دارای یک دکمه BASS می باشد که از طریق آن می توانید بیس موسیقی را طبق سلیقه خود تغییر دهید . این گزینه در رده چنین اسپیکرهایی کم نظیر می باشد و به عنوان یک مزیت نام بردنی ، قابل اشاره است .

قابلیت TWS
با وجود ویژگی TWS در این اسپیکر از برند کی تی اس ، این امکان برای شما ایجاد می شود که به دو اسپیکر بصورت همزمان متصل شده و صدای بلندتر و بیشتری را در فضای خود دریافت کنید .

ویژگی باطری
باطری که در اسپیکر KTS 1727 لحاظ شده است بصورت قابل شارژ عمل کرده و دارای ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد . شارژ این دستگاه از طریق پورت microUSB انجام شده و حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز دارد . در حالت پخش با صدای ۷۵% می توانید حدود ۱ ساعت شاهد شارژدهی باطری این بلندگو باشید و در حالت ولوم های پایین تر هم تا ساعت ها دوام باطری داشته و موزیک مورد علاقه شما را بصورت متوالی پخش می کند .

سوالات مشابه

...