0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

 رنگ شمع‌هامعانی مختلفی دارند. رنگ‌های مختلف شمع‌ها برای کسانی که هنر را می‌دانند، می‌تواند نشانه‌های بسیار متفاوتی داشته باشد. برای تازه‌کاران در این علم، طبیعی است که در هنگام تصمیم‌گیری درباره نحوه استفاده از شمع‌ها  به این موضوع بیشتر به چشم یک ابزار نگاه کنند تا یک علم دقیق.

در هر حال، پس از یادگیری روش صحیح استفاده از رنگ‌ها برای ایجاد معانی منحصربفرد توسط شمع‌ها، می‌توان دریافت که چگونه هر شمع با هر فضایی در خانه یا محل کار هماهنگ می‌گردد.

شمع قرمز
شمع قرمز معمولاً نماد عشق و عاشقی، عشق و شهود و اشتیاق و علاقه شدید است. این رنگِ شمع نشان دهنده موفقیت در همه زمینه‌های زندگی است و کسانی که از شمع قرمز در محیط اطراف خود استفاده می کنند، شادتر و موفق تر خواهند بود. این یک رنگ محبوب برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی است. ترکیبی از این رنگ‌ها، انرژی یک اتاق یا کل خانه را مثبت‌تر می‌کند.

 

شمع استوانه ی نارنجی رنگ
شمع نارنجی برعکس قرمز است. شمع‌های نارنجی نشان دهنده توازن و دوستی هستند. همچنین این رنگ بیانگر لذت، انرژی و شادی است. اگر دو شمع نارنجی و یا یک شمع نارنجی با زرد، در کنار هم چیدمان شوند، احساس موفقیت، سلامتی و فراوانیِ بسیاری را در محیط ایجاد می‌کنند.

 

شمع وارمرسبز رنگ
شمع سبز برای جذب پول و ثروت بسیار توصیه شده است. از دیرباز رنگ سبز با طبیعت مرتبط بوده است. سبز تیره ما را به یاد جنگل و بیشه می‌اندازد. طبیعت و مادر زمین مفاهیم بسیار نزدیکی هستند، بنابراین رنگ سبز مترادف با باروری، رشد و حتی سلامتی است. شمع سبز به نوعی با تمام انرژی‌های طبیعت مرتبط است و شانس و فراوانی به همراه می‌آورد و بر شکوفایی عشق و اقتصاد تأثیر می‌گذارد. 

شمع قلمی زرد و طلایی
شمع زرد و طلایی نشان‌دهنده خلاقیت، رسیدن به مراد دل و آرزوها، تقویت رویابینی و درک رویاها، شفا و محافظت و نماد دانش و آگاهی، موفقیت در تجارت و کار است. همچنین این رنگ برای کسانی که کنکور و امتحان دارند بسیار کمک کننده است.در رابطه با دکوراسیون منزل، می‌توان از رنگ زرد در پرده و یا نقاشی دیواری استفاده کرد. همچنین می‌توان با اضافه کردن شمع‌های زرد و یا اکسسوری‌های زردرنگ، این رنگ پر انرژی را به خانه آورد.

 

شمع نقره‌ای و خاکستری
شمع نقره‌ای یا خاکستری یادآور رنگ فلز است. در فرهنگ‌های باستانی فلز با شمشیر وابستگی داشته که بیانگر قدرت و توانایی از بین بردن موانع بوده است. شمع نقره‌ای به قدرت و تقویت ثبات اشاره دارد. این شمع نماد شفافیت، پاکی سرشت است و همچنین نماد آشکارسازی و بیداری ضمیر ناخودآگاه است که باعث می‌شود نبوغ و استعدادهای سرکوب شده و پنهان، آشکار شود. شمع نقره‌ای یا خاکستری در مراقبه و مدیتیشن موثر است. استفاده از این رنگ در حمام و آشپزخانه بسیار توصیه می‌گردد.

شمع سفید
استفاده از شمع سفید بسیار متداول است. این شمع نماد خلوص و پاکی، سمبل اقتدار، پاک کننده قوی بدن، پاک کننده قوی محیط زندگی از انرژی‌های منفی، القاکننده حس امنیت و آرامش در فضا است. شمع سفید در مدیتیشن نیز کاربرد بسیاری دارد.

شمع آبی
شمع آبی آرامش، توازن و صبوری را در خانواده تقویت می‌کند. اختلاف را از بین می‌برد و تعادل روحی و آرامش را بازمی‌گرداند. همچنین نماد درک معنوی، اعتقاد و ایمان به زندگی می‌باشد. زمینه را برای الهام‌پذیری و دستیابی سریع به پول و ثروت فراهم می‌کند.

شمع مشکی
شمع مشکی به عنوان کاتالیزور قدرتمند انرژی و نماد نیرومندی و قدرت در نظر گرفته می‌شود و برای محافظت از هاله به کار می‌رود و بیشتر در مراسم سوگواری استفاده می‌شود. همچنین به خلاص شدن از شر تأثیرات بد کمک می‌کند. اگرچه در بسیاری از زمینه‌ها شمع سیاه با تأثیرات مضر همراه است. استفاده زیاد، فرد را در معرض افسردگی قرار می‌دهد. استفاده از این رنگ شمع می‌تواند در مبارزه علیه تأثیرات منفی و شیطانی، رهایی بخش باشد و از چشم بد و جادو جلوگیری کند.

شمع صورتی
شمع صورتی نماد لطافت، عشق و دوستی، توانایی و موفقیت است. در درون شمع صورتی انرژی‌های مربوط به افتخارات، دانایی و شفافیت دل و روح نهفته است. این شمع محرک برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها است.

 


جهت قرار دادن رنگ‌های مختلف شمع 
هر یک از جهت‌های قطب‌نماییعلم شمع شناسی به رنگ و عناصر متفاوتی اختصاص دارد. با استفاده از این جهت‌ها می‌توان مشخص کرد که هر رنگ شمع در چه جهتی می‌بایست قرار گیرد تا به لحاظ علمی اثرگذاری بیشتری در محیط داشته باشد.

شرق: شمع سبز
جنوب‌شرقی: شمع آبی، قرمز و بنفش
جنوب: شمع قرمز صورتی
جنوب‌غربی: شمع قرمز، صورتی و سفید
غرب: شمع خاکستری، سفید، نقره‌ای و طلایی
شمال‌غربی: شمع سفید، خاکستری و مشکی
شمال: شمع آبی مشکی
شمال‌شرقی: شمع آبی، سبز و مشکی
مرکز خانه: شمع زرد و قهوه‌ای
ماشین الات شمع سازی سورا صنعت
گروه سورا صنعت با همکاری جمعی از مهندسان و تکنسینهای مجرب و باسابقه در زمینه مشاوره ، طراحی و ساخت انواع خطوط تولید ماشین آلات شمع سازی با بیش ازچندین سال سابقه کار فعالیت مینماید. دستگاه های شرکت سورا صنعت دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند. لطفا جهت مشاوره ، خرید دستگاه نوار نقاله و استعلام قیمت دستگاه شمع وارمر با مشاورین سورا صنعت حاصل نمایید. اولین سازنده ی دستگاه خطی شمع وارمر به صورت 10 نازله ،20 نازله و 40 نازله مجهز به 2 نوار نقاله سیستم پر کن کاملا اتوماتیک مجهز به سیستم برقی plc مجهز به hmi مخزن استیل 304 نوار نقاله ی توری زنجیر دار

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 27 بازدید
...