0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1352 یک بلندگوی دستی با امکانات کاربردی می باشد که از ارزش خرید مناسبی برخوردار است .

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1352
این اسپیکر با ابعاد ۱۰۵ x 125 x 205 میلی متر و وزن تنها ۵۸۰ گرم می تواند به راحتی به هر مکانی جابجا شود . بدنه این محصول از متریال پلاستیک ساخته شده است که تاثیر بساری در وزن سبک و مقاومت نسبتا بالای آن دارد . یک دسته پلاستیکی برای چنگش بهتر به بدنه این اسپیکر متصل شده است که بصورت تا شو عمل می کند و می توانید در مواقع نیاز آن را رو به بالا باز کرده و اسپیکر خود را در دست بگیرید . همچنین این دسته به عنوان هولدر نیز استفاده می شود که با قرار دادن گوشی در شیار روی آن می توانید گوشی را درون پایه نگه دارید . اسپیکر بلوتوثی KTS 1352 دارای یک صفحه کلید با دکمه های کنترل می باشد که برای توقف یا پخش ، رد کردن موزیک به قبلی و بعدی و تنظیم mode پخش استفاده می شوند .

نحوه اتصال
اسپیکر کی تی اس هم از طریق بلوتوث و هم از طریق درگاه های ورودی که روی بدنه تعبیه شده اند امکان اتصال بی سیم و مستقیم را برای شما بوجود می آورد . این درگاه ها ، USB و کارت حافظه را ساپورت می کنند . بلوتوث این دستگاه از گوشی و … هایی که با سیستم عامل های اندروید یا IOS فعال هستند ، به راحتی سازگار می شود .

 

رقص نور
اسپیکر KTS 1352 با اینکه یک محصول میان رده و اقتصادی محسوب می شود ، از امکانات و ویژگی های نمونه های مشابه چیزی کم ندارد . یکی از این ویژگی ها وجود رقص نور می باشد که با روشن و خاموش شدن ال ای دی های چیده شده در داخل بدنه ، نورپردازی دلنشینی را ارائه می دهد .

پشتیبانی از میکروفون
با دقت به بدنه این محصول متوجه وجود یک پورت Mic می شوید که از پشتیبانی این اسپیکر از میکروفون خبر می دهد . شما با اتصال یک میکروفون سیمی به این دستگاه می توانید لحظات خوشی را با آن سپری نمایید .

ویژگی باطری
منبع تغذیه اسپیکر KTS 1352 یک باطری شارژی لیتیومی می باشد که با ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر ساعت عمل می کند . برای شارژ این باطری به ۱ ساعت زمان نیاز دارید تا با شارژ کامل بتوانید به مدت ۳ ساعت از صدای موزیک دلخواهتان لذت ببرید . لازم به ذکر است شارژ این دستگاه توسط کابل و پورت USB-Type-C انجام می شود .

سوالات مشابه

...