0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1443 یک بلندگو با صدای با کیفیت و قابل حمل می باشد که می توانید آن رابه هر مکانی برده و استفاده نمایید .

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1443
این اسپیکر دارای بدنه پلاستیکی می باشد که از کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه های نسبتا آرام برخوردار است . از آنجایی که ابعاد و اندازه و وزن سبک این مینی اسپیکر برای جابجایی بسیار مناسب است ، یک دسته پلاستیکی نیز روی بدنه آن تعبیه شده است که همه شرایط را برای به همراه داشتن این محصول مساعد می کند و با استفاده از آن می توانید این اسپیکر کاربردی را در هر مکان و زمان در کنار خود داشته و لحظات خود را با موسیقی دلخواهتان در آمیزید . این محصول از طراحی و ظاهر زیبایی بهره می برد که در عین سادگی بسیار شیک و مناسب خاص پسندان می باشد . یکی از عناصر مهم دخیل در زیبایی و کامل بودن اسپیکر وجود سیستم رقص نور می باشد . LED های RGB که روی بدنه تعبیه شده اند در رنگ ها مختلف و جذاب روشن شده و نورپردازی زیبایی را اجرا می کند.

عملکرد بلندگو
اسپیکر بلوتوثی ZQS ۱۴۴۳ دارای یک ساب ۴ اینچی می باشد که نسبت به اندازه کوچک بدنه آن از سایز مناسبی بهره مند است . این بلندگو صدای تمیز و بدون خش موزیک شمادر هر میزان ولوم پخش می نماید . از این برای استفاده در منزل یا باغ و جمع های چند نفره کوچک می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد .

قابلیت های اتصال
این اسپیکر هم امکان اتصال مستقیم و هم امکان اتصال وایرلس را برای شما فراهم می کند تا در هر شرایطی بتوانید از موسیقی یا پادکست و… مورد علاقه تان لذت ببرید . برای اتصال به این دستگاه می توانید از بلوتوث استفاده کنید و به راحتی با گوشی ، تبلت دارای سیستم عامل اندروید یا IOS هماهنگ شوید . همچنین علاوه بر بلوتوث ، امکان اتصال فلش ، کابل ۳.۵ میلی متری صدا (AUX) کارت حافظه به درگاه های آن ها لحاظ شده است . همچنین یک پورت ورودی MIC نیز برای میکروفون های سیمی در این بلندگو موجود است که اشاره به پشتیبانی آن از میکروفون دارد . وجود هم این پورت ها در اسپیکر کوچک و اقتصادی نظیر این محصول بسیار کاربردی و کم نظیر می باشد .

باطری
همانطور که گفته شد اسپیکر ZQS 1443 یک محصول قابل حمل است و می تواند در هر مکان و زمانی در دسترس باشد . از همین جهت یک باطری شارژی با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت در آن تعبیه شده است که توسط یک کابل شارژ میکرو یو اس بی شارژ می شود و این کابل در بسته بندی کالا موجود بوده و نیاز به تهیه جداگانه آن نیست .

سوالات مشابه

...