0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی مدل M20 یک محصول کاربردی با قیمت بصرفه و اقتصادی می باشد که برای استفاده روزمره ، ورزشی و … آقایان و بانوان مناسب است .

هندزفری بلوتوثی مدل M20
این هندزفری شامل یک کیس و دو عدد گوشی می باشد که از پلاستیک ABS ساخته شده اند . کیس این محصول هم وظیفه ای نگهداری از گوشی ها را داشته و هم به عنوان شارژر گوشی ها استفاده می شود . آهنربایی داخلی در این محفظه شارژ تعبیه شده است که با قرار دادن گوشی ها درون آن ، با استفاده از خاصیت مگنتی که بین آن ها ایجاد می شود ، گوشی ها را به خوبی در داخل خود نگه می دارد و از گم شدن یا ورود آسیب هایی مانند ضربه و … به آن ها جلوگیری می نماید . روی بدنه گوشی ها پنل حسی قرار گرفته است که با لمس آن ها می توانید تماس یا موسیقی در حال پخش را کنترل کنید . برای مثال با یک بار ضربه می توانید موزیک در حال پخش را متوقف یا پخش و تماس خود را پاسخ دهید .

کیفیت صدا
از آنجایی که هندزفری M20 با قیمتی نسبتا پایین عرضه می شود ممکن است این تصور را ایجاد کند که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست . اما با یک بار استفاده از این هندزفری متوجه اشتباه بودن این تصور می شوید . این محصول علیرغم قیمت اقتصادی که دارد از کیفیت خوبی بهره مند است . البته نباید انتظار یک هندزفری پیشرفته و حرفه ای را از آن داشت اما از کیفیت معقولی برخوردار است . این هندزفری صدای موزیک مورد نظر شما را به خوبی به گوشتان انتقال داده و در هنگام مکالمه نیز صدای مخاطبتان را بصورت شفاف می رساند . سیستم کاهش نویز در این  محصول باعث شده است که هنگام مکالمه صدای شما را از محیط تفکیک کرده و با کیفیت بهتری ارسال نماید.

موارد مناسب استفاده
این هندزفری بلوتوثی با توجه به کارایی هایی که دارد می تواند برای استفاده های روزمره ، مکالمه و حین ورزش و پیاده روی گزینه خوبی باشد . طراحی گوشی های هدزفری M20 تا حدودی از علم ارگونومی بهره برده که راحتی شما هنگام استفاده از این محصول را در نظر گرفته است . از همین رو می توانید روزانه در ساعات متوالی بدون احساس خستگی ناشی از فرم و وزن گوشی ها ، از آن ها استفاده کنید .

باطری و شارژدهی
همانطور که گفته شد محفظه شارژ هندزفری بلوتوثی مدل M20 وظیفه شارژ گوشی هارا نیز دارد و در مواقعی که شارژ هندزفری شما تمام شد می توانید به عنوان یک پاور بانک همراه از آن استفاده کرده و گوشی های خود را درون آن شارژ نمایید . از همین جهت باطری که در کیس این هندزفری قرار گرفته است دارای ظرفیت ۳۵۰ میلی آمپر ساعت و ظرفیت گوشی ها هم ۲۸ میلی آمپر می باشد . این هندزفری به مدت حدود ۱ الی ۲ ساعت زمان نیاز دارد تا توسط کابل Lightning شارژ گردد . این محصول در حالت استندبای تا ۲۴ ساعت دوام باطری دارد .

سوالات مشابه

...