0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1627 از جمله مصولات با کیفیت و پر قدرت این مجموعه می باشد که برای هر خانه و دورهمی ای نیاز است .

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1627

این اسپیکر از امکانات کاربردی و خوبی بهره می برد که با توجه به آن ها می توانید در هر مکان و شرایطی از این اسپیکر شگفت انگیز بهترین استفاده را بکنید . این اسپیکر دارای بدنه ای جنس پلاستیک می باشد که از لحاظ کیفیت و مقاومت بسیار عالی عمل می کند . این دستگاه با اندازه ۶۵۰ x 250 x 250 میلی متر دارای ابعادی مطلوب و وزن نسبتا سبک ۴۰۰۰ گرم می باشد که شرایط مناسب برای حمل و جابجایی آسان را برای شما فراهم می کند . از این رو یک دسته به رنگ نارنجی در آن قرار گرفته است که به بلند کردن آن کمک می نماید . ترکیب زیبای دو رنگ نارنجی و مشکی در بدنه و دسته اسپیکر کی تی اس KTS 1627 به کار رفته ، جلوه ای بسیار زیبا به آن افزوده است . همچنین دارای یک پنل کنترل و یک صفحه نمایش LED روی بدنه می باشد .

پشتیبانی از اتصال بی سیم

این اسپیکر دارای امکان اتصال وایرلس می باشد که توسط بلوتوث برقرار می گردد . شما می توانید از طریق بلوتوث این محصول را به دستگاه های بلوتوث دار خود از جمله موبایل ، تبلت و… متصل نمایید . لازم به اشاره است که این اسپیکر با سیستم عامل های آی او اس و اندروید سازگاری داشته و به راحتی سازگار می شود . فاصله ی آنتن دهی بلوتوث این اسپیکر به ۱۰ متر می رسد که بدون قطع و وصلی به پخش موزیک ادامه می دهد . علاوه بر بلوتوث ، امکان استفاده از رادیو نیز در اسپیکر KTS 1627 وجود دارد که برای علاقه مندان به برنامه های رادیویی بسیار کارآمد است.

پورت های ورودی

همانطور که امکان اتصال بی سیم در اسپیکر کی تی اس وجود دارد ، مواردی استثنا برای مواقعی که به بلوتوث دسترسی ندارید و یا موزیک و پادکست مورد پسندتان در گوشی موجود نیست ، می توانید از آن ها استفاده کنید . درگاه هایی که به این منظور روی بدنه تعبیه شده اند از USB ، AUX و مموری کارت پشتیبانی می کنند .

رقص نور

از مزیت های این اسپیکر که آن را برای مراسم های شما به یک محصول تمام عیار تبدیل نموده است ، وجود سیستم رقص نور می باشد . ال ای دی هایی که دور ساب های این اسپیکر قرار گرفته اند به رنگ های متنوع و در طرح های زیبا روشن می شوند و در فضاهای نسبتا تاریک نورپردازی جذابی را انجام می دهند .

کیفیت صدا

این  اسپیکر مجهز به دو ساب ۸ اینچی می باشد که منجر به خروجی صدایی بلند و قوی از آن می گردد . که با توجه به قدر صدایی که دارد می توانید در فضاهای باز مانند باغ ، طبیعت و … و فضاهای بسته متوسط مانند دورهمی ها و تولد های خانگی خود استفاده نمایید . قابلیت ایجاد تنظیمات در صدای اسپیکر KTS 1627 لحاظ شده است که از طریق ولوم های تریبل و بیس و اکولایزر دستی می توانید جزییات دلخواهتان را تغییر دهید . یکی از ویژگی های مهم این اسپکر قابلیت TWS می باشد که امکان اتصال همزمان به دو اسپیکر برای دریافت صدای بلند تر و بیشتر را برای شما به وجود می آورد .

اقلام همراه

از آنجایی این اسپیکر یکی از محصولات کامل و همه چیز تمام و بصرفه در برند کی تی اس می باشد ، یک عدد میکروفون و یک ریموت کنترل در بسته بندی کالا در نظر گرفته شده است که با استفاده از ریموت می توانید موزیک در حال پخش را از راه دور کنترل نمایید و با استفاده از میکروفون هم کارائوکه را اجرا کرده و با همخوانی با موزیک ، لحظات شادی را در جمع های دوستانه و خانوادگیتان رقم بزنید.

 

ظرفیت باطری

باطری که در اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1627 قرار گرفته است از نوع شارژی لیتیومی می باشد که با کابل microUSB شارژ می گردد . ظرفیت این باطری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که با شارژ کامل آن می توانید به مدت ۳ الی ۶ ساعت به صدای موزیک مورد علاقه خود با کیفیت عالی گوش دهید .

سوالات مشابه

...