0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1199 یک محصول بسیار کارآمد است که با توجه به صدای با کیفیت آن ، برای استفاده در هر فضایی مناسب است .

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1199
این اسپیکر دارای بدنه ای استوانه ای شکل و از جنس پلاستیک ABS می باشد . پلاستیکی که برای ساخت بدنه این دستگاه به کار رفته از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار است . این اسپیکر دارای یک صفحه نمایش است که برای نمایش mode بلوتوث ، USB و … بکار می رود . این اسپیکر از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار است که وجود LED های RGB بر جذابیت آن افزوده است . این ال ای دی ها با رنگ ها و طرح های زیبا روشن شده و در محیط های نسبتا تاریک مهمانی های شما نورپردازی می کنند . برای راحتی کاربر در جابجایی این دستگاه ، یه دسته در قسمت پشتی بدنه آن در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به آسانی اسپیکر را بلند کرده و با خود حمل کنید . اسپیکربلوتوثی KTS 1199 دارای یک صفحه کلید برای مدیریت موزیک است که روی بدنه تعبیه شده است .

امکانات ویژه
اسپیکر کی تی اس دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از نمونه های هم رده خود در بازار متمایز می کند . این اسپیکر مجهز به دو عدد ساب ۸ اینچی ( مجموعا ۱۶ اینچ ) می باشد که با توان خروجی ۶۰ وات صدای با کیفیت و شفافی را به  گوش شما می رساند . از این جهت می توانید برای مراسم های نسبتا بزرگ خود از ان استفاده کنید . شما می توانید صدای موسیقی را با استفاده از ولوم های اکولایزر بصورت دستی یا اتوماتیک ، طبق سلیقه خود تنظیم کنید . یکی از مزیت های مهم و قابل ذکر این محصول ، پشتیبانی از TWS می باشد که امکان اتصال همزمان دو اسپیکر به دستگاه شما را فراهم می کنید و می توانید لذت پخش صدای استریویی را تجربه کنید .

قابلیت های اتصال
این دستگاه با بهره وری از بلوتوث نسخه ۵.۰ می تواند به گوشی و … شما متصل شود . اسپیکر KTS 1199 علاوه بر بلوتوث ، درگاه هایی را در نظر گرفته است که با اتصال مستقیم به آن ها بتوانید موسیقی مورد نظرتان را پلی کنید . این درگاه ها از فلش ، آ یو ایکس و کارت حافظه تا ۳۲ گیگ پشتیبانی می کنند . یکی ورودی دیگر نیز در پنل این اسپیکر قرار گرفته است که مختص میکروفون های سیمی است و وجود آن نشان از قابلیت پشتیبانی دستگاه از میکروفون می باشد .

لوازم همراه

همانطور که گفته شد این اسپیکر شگفت انگیز با توجه به امکانات و قیمتی که دارد از ارزش خرید معقولی برخوردار است . از همین جهت یک عدد میکروفون و یک ریموت کنترل در بسته بندی این محصول قرار گرفته است که برای مدیریت موسیقی از راه دور بسیار کاربردیست .

عملکرد باطری
از آنجایی که این بلندگو بصورت قابل حمل می باشد و می توانید از آن در هر مکان و زمانی استفاده کنید ، یک باطری از نوع شارژی در آن قرار گرفته ست که دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد . این باطری با استفاده از کابل microUSB که در جعبه آن موجود است ، به مدت ۴ ساعت شارژ می گردد . در صورت شارژ کامل این دستگاه می توانید تا چندین ساعت از صدای رسای موسیقی آن لذت ببرید و لحظات خوشی را سپری نمایید .

سوالات مشابه

...