0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل MS 2608BT یک محصول بسیار با کیفیت با ابعاد مناسب و وزن سبک می باشد که می توانید آن را به هر مکانی حمل کنید .

اسپیکر بلوتوثی مدل MS 2608BT
این اسپیکر زیبا به طور کلی از یک بدنه پلاستیکی و دو عدد ساب تشکیل شده است که شامل جزییات دیگر می شود . بدنه مقاوم و با کیفیت این محصول دارای اندازه ۲۸۰ x 140 x 130 بوده و از وزن سبک ۱۰۷۳ گرم نیز بهره می برد . از این رو می توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و در مکان های مختلف استفاده کنید . برای بهبود نوع جابجایی این محصول هم یک دسته پلاستیکی در پشت بدنه آن در  نظر گرفته شده است . این دستگاه شامل یک صفحه کلید می باشد که در قسمت بالایی آن قرار گرفته است . این پنل شامل دکمه های تغییر ولوم صدا ، mode ، جلو و عقب زدن موزیک ، تنظیم اکولایزر و تنظیم LED می باشد . از مزیت های قابل اشاره در اسپیکر بلوتوثی MS 2608BT می توان وجود رقص نور را نام برد .

رقص نور
در نمای روبرویی این اسپیکر LED های RGB چیده شده اند که بصورت رینگی و در طرح های متفاوت روشن و خاموش می شوند . با استفاده از کلید ال ای دی که در صفحه کلید ها تعبیه شده است می توانید رقص نور این اسپیکر را کنترل کرده و نورپردازی زیبایی را حین پخش موزیک در دورهمی های خود ایجاد کنید .

نحوه اتصال به دستگاه های مختلف
اسپیکر MS 2608BT از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به گوشی ، تبلت و سایر دستگاه های بلوتوثی شما را دارد و به راحتی با سیستم عامل های اندروید و IOS سازگار می شود . فاصله آنتن دهی و انتقال بلوتوث در این محصول به ۱۰ متر می رسد و بدون قطع و وصلی در این فاصله می توانید موسیقی مورد نظرتان را از گوشی یا … پخش کنید . علاوه بر بلوتوث امکانات دیگری برای پخش موسیقی در این اسپیکر قرار داده شده است که شامل پورت های ورودی USB  و کرات حافظه می شود .

کیفیت صدا
همانطور که گفته شد دو ساب در این اسپیکر قرار گرفته است که قطر درایو هر کدام از آن ها ۳ اینچ می باشد . از این جهت می توان نتیجه گرفت که بر خلاف ظاهر کوچکی که دارد از صدای بلند و با کیفیتی برخوردار است و می تواند بعنوان یک اسپیکر خانگی یا همراه برای سفر و طبیعت و … مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین امکان تغییر حالت های EQ در پاپ ، راک ، جاز و … فراهم است و می توانید موسیقی را با کیفیت بیس های متفاوت بشنوید .

باطری
باطری شارژی که برای این اسپیکر MS 2608BT در نظر گرفته شده است از نوع لیتیومی با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از طریق کابل USB به microUSB شارژ می گردد . دوام باطری این اسپیکر در حالت پخش موسیقی ۵ تا ۷ ساعت می باشد که با توجه به این رقم می توانید تا ساعت ها به موزیک دلخواهتان گوش کرده و لذت ببرید .

سوالات مشابه

...