0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (0 امتیاز)

یکی از سوالاتی که قبل از عمل اسلیو پرسیده می شود این است که هزینه اسلیو معده چقدر است؟ در واقع نمی توان رقم دقیقی به عنوان هزینه جراحی اسلیو اعلام کرد زیرا این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه این مطلب از مجله لاغری با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که قیمت عمل اسلیو معده در سال 1401 چقدر است و چه عواملی در هزینه این عمل لاغری موثر هستند.
اسلیو معده چیست؟
روش های زیادی برای لاغری وجود دارد که با محاسبه bmi می توانید میزان اضافه وزن خود را اندازه گیری کنید. افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بیش تر از 35 باشد می توانند به سراغ انواع جراحی لاغری بروند. جراحی های لاغری انواع مختلفی دارند که با مشورت جراح لاغری می توانید مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب کنید. معروف ترین و محبوب ترین جراخی لاغری اسلیو معده نام دارد. اگر برای شما هم سوال پیش می آید که اسلیو معده چیست ؟ باید بگوییم که به جراحی لاغری که در آن 70درصد از معده را خارج می کنند عمل اسلیو معده می گویند.
تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند
برخی از افراد هستند که از عمل اسلیو معده می ترسند. و یا ممکن است در برخی از موارد احساس ناامنی نسبت به این عمل لاغری داشته باشند. استفاده از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند می تواند به این افراد کمک بسزایی کند.
رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده
پس از عمل اسلیو معده باید به مراقبت های پس از آن توجه بسیاری داشته باشید. رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده یکی از مواردی است که رعایت آن بسیار مهم است.
عوارض اسلیو
دلیل ترس و نگرانی بسیاری از افرادی که از این عمل جراحی لاغری فرار می کنند، ترس از عوارض اسلیو است. اسلیو معده در صورت رعایت نکردن مراقبت های پس از آن می تواند عوارض سنگینی داشته باشد. همانند دامپینگ معده. البته عوارضی جزئی همانند یبوست وجود دارد.
هزینه عمل جراحی اسلیو
هزینه عمل جراحی با توجه به وسایل مورد استفاده و بیمارستانی که در آن عمل میشود متفاوت بوده و میتوان گفت از حدود 4 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان متغیر میباشد. این عمل تحت پوشش بیمه های مختلف قرار گرفته، بیمه هایی از قبیل تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی. برخی از بیمارستان ها مانند بیمارستان رسول اکرم و میلاد که طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی هستند جراحی را انجام میدهند و در بیمارستان های خصوصی هم میتوانید جراحی را انجام دهید. اما قیمت ها متفاوت است.
با توجه به تحقیقاتی که ما انجام دادیم هزینه عمل در بیمارستان های خصوصی بسیار بالاتر از هزینه جراحی لاغری در بیمارستان دولتی است.
منبع: https://www.jarahilaqari.ir/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 99 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 313 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در تغذیه و سلامت توسط شیرین (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 179 بازدید
...