0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کیمیسو مدل QS 8601 یک وسیله قدرتمند با صدای تمیز و شفاف است می توانید برای هر مهمانی و مراسمی از آن استفاده کنید .

اسپیکر بلوتوثی کیمیسو مدل QS 8601
اسپیکر دارای ظاهری ساده و زیباست که هر مدت که از آن در منزل و … استفاده کنید برای شما تکراری و خسته کننده نخواهد بود . بدنه این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است و دارای وزن ۵۵۰۰ گرم می باشد که این رقم در برابر ابعادی که این اسپیکر دارد عددی کم و مناسب است . همه ی شرایط مانند وزن سبک ، باطری شارژی و … فراهم شده اند تا این دستگاه به یک اسپیکر قابل حمل تبدیل شود . از این رو یک فرو رفتگی در پشت بدنه این محصول در نظر گرفته شده است تا برای جابجایی راحت تر از آن استفاده کرده و اسپیکر خود را روی صندلی خودرو گذاشته و به هر مکانی که نیاز دارید ببرید . یکی از مزیت های مهم اسپیکر بلوتوثی کیمیسو QS 8601 داشتن رقص نور می باشد که برای استفاده در تولدها و مجالس بهترین و کاربردی ترین گزینه به نظر می آید .

کیفیت صدای در حال پخش
این اسپیکر مجهز به دو عدد ساب ووفر به اندازه ۶.۵ اینچی می باشد که مجموعا عملکرد ۱۳ اینچ را دارند . توان خروجی این ساب ها ۱۰ وات است که باعث می شود صدایی که از آن خارج می شود بسیار با کیفیت و شفاف باشد و در ولوم های بالا نیز به خوبی صدا را بصورت بیس دار و تمیز انتقال دهد . با توجه به این مسئله می توان این اسپیکر از شرکت کیمیسو را در فضاهای بسته نسبتا بزرگ و حتی فضاهای باز مانند باغ ، طبیعت و … مورد استفاده قرار داده و از هر لحاظ از صدای آن لذت برد .

نحوه اتصال به دستگاه های مختلف
اسپیکر QS 8601 با بهره وری از بلوتوث نسخه ۵ قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف بلوتوث دار از جمله تلفن همراه ، تبلت و … را دارد . برای اتصال این محصول نیازی نیست نگران نا سازگاری آن با دستگاه های متنوع باشید . زیرا از تمام سیستم عامل های IOS ( اپل ) و اندروید پشتیبانی می کند .

درگاه های ورودی
این محصول علاوه بر اتصال از طریق بلوتوث ، استثنایی برای مواقعی که شما به دستگاه های بلوتوث دار دسترسی ندارید در نظر گرفته است که شامل تعدادی درگاه ورودی می گردد . این پورت ها برای اتصال کارت حافظه ، فلش و AUX در نظر گرفته شده اند که در صفحه ای روی بدنه اسپیکر تعبیه گشته اند و شما با ذخیره موسیقی های دلخواهتان در مموری کارت یا USB می توانید آن را از اسپیکر با صدای عالی بشنوید . همچنین می توانید تلفن همراهتان را با استفاده از کابل AUX به بلندگو وصل کنید .

 

پشتیبانی از میکروفون
پنلی که شامل کلید های کنترل و پورت های ورودی می باشد در سطح بالایی دستگاه قرار گرفته است که با دقت بر آن متوجه وجود دو پورت ورودی Mic می شویم که برای اتصال میکروفون های سیم دار کاربردیست . این ورودی نشان از پشتیبانی این اسپیکر از میکروفون را دارد . همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه شامل یک میکروفون وایرلس و ریموت کنترل برای کنترل از راه دور می باشد که درون جعبه آن قرار گرفته است .

عملکرد باطری
همانطور که پیش تر اشاره شد اسپیکر QS 8601 می تواند بعنوان یک محصول پرتابل مورد استفاده قرار گیرد . از این جهت باید در هر زمان و مکانی قابل استفاده بوده و از لحاظ منبع تامین انرژی مشکلی نداشته باشد . برای حل این مسئله یک باطری شارژی با کیفیت و ظرفیت مطلوب در آن قرار گرفته است که با شارژ کامل آن در مدت زمان ۳ ساعت ، تا ۴ ساعت به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید .

سوالات مشابه

...