0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر رادیو یوگان مدل YG 011U یک محصول با کاربری مشترک رادیو و اسپیکر می باشد که با خرید آن یک دستگاه دو جانبه کامل را به همراه خواهید داشت.

اسپیکر رادیو یوگان مدل YG 011U

این اسپیکر همانطور که در ظاهرش هم مشخص است از موج های رادیو اف ام با کیفیت صدای عالی و دلنشین پشتیبانی می کند و می توانید با تنظیم فرکانس های آن به هر برنامه ای از رادیو گوش دهید . از این رو دارای یک آنتن برای پوشش دهی قوی موج های رادیویی در آن در نظر گرفته شده است . این اسپیکر بر خلاف سایر اسپیکر ها فاقد اتصال بلوتوثی می باشد اما این مسئله منجر به محدودیت این دستگاه از پخش نمی شود . با وجود درگاه های ورودی که در این اسپیکر در نظر گرفته شده است می توانید علاوه بر گوش کردن به برنامه های رادیویی ، به موسیقی های مورد علاقه خود نیز گوش فرا دهید . این پورت ها برای اتصال کارت حافظه تا 32 گیگ و فلش استفاده می شوند . اسپیکر رادیو YG 011U قابلیت جستوجوی اتوماتیک کانال های رادیویی و ذخیره آن ها را دارد .

اتصال هدفون

بر خلاف سایر اسپیکر هایی که ممکن است تا کنون دیده باشید ، این محصول از برند یوگان دارای خروجی هدفون می باشد که با اتصال هدفون یا هندزفری خود توسط جک 3.5 میلی متری می توانید آن را به MP3 Player تبدیل کرده و موسیقی یا رادیو به تنهایی و بصورت خصوصی در هر مکانی از جمله خیابان و ... گوش کنید و لذت ببرید .

ویژگی های بدنه

بدنه این محصول زیبا از متریال پلاستیک با دوام و با کیفیت ساخته شده است که در رنگ های متنوع و زیبا روانه بازار شده است . روی این بدنه یک نمایشگر برای نمایش موج و فرکانس تعبیه شده است . همچنین پنل دکمه های کنترل و اعداد در زیر آن قرار گرفته اند که دسترسی به کلید های مدیریت را برای کاربر راحت تر کرده اند . یک بند آویز دستی هم به بدنه اسپیکر YG 011U متصل شده است که می توانید با استفاده از آن رادیو را از جایی آویز کرده و یا به دور مچ دست خود انداخته و از افتادن و آسیب آن جلوگیری کنید .

عملکرد باطری

باطری که در اسپیکر رادیو یوگان قرار گرفته است از نوع لیتیومی بوده و بصورت قابل شارژ و قابل تعویض عمل می کند . ظرفیت این باطری نوکیا 600 میلی آمپر ساعت می باشد که با شارژ باطری می توانید تا چند ساعت در مکان های دور از پریز برق استفاده کنید .

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام. شما می توانید بهترین مدلهای رادیو را در اینجا مشاهده کنید و بر اساس تحلیل های موجود انتخاب کنید

سوالات مشابه

...