0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل MK 305 از محصولات جدید بازار می باشد که از ظاهری جدید و زیبا برخوردار بوده و از قابلیت های کاربردی بهره مند است.

اسپیکر بلوتوثی مدل MK 305
این اسپیکر با اندازه و ابعاد خلاصه ای که دارد ممکن است این تصور را ایجاد کند که از امکانات و کیفیت کافی برخوردار نیست . اما با یک بار پخش موزیک از این اسپیکر ، متوجه خواهید شد که این تصور کاملا غلط است . اکثریت اسپیکر های موجود در بازار از شکل ظاهری مستطیلی یا مربعی بهره می برند اما طراحی فرم این محصول متفاوت است . بدنه این اسپیکر به شکل دایره ای بوده و از محافظ باند جلوی آن به شکل توربینی می باشد . از مزیت های قابل اشاره در این دستگاه وجود رقص نور می باشد که با چیده شدن ال ای دی های رنگی با کیفیت دور بلندگو تشکیل شده است و با طرح و رنگ زیبا روشن شده و در فضاهای دارای نور کم نورپردازی زیبایی را ارائه می دهد . اسپیکر MK 305 با توجه به بدنه گردی که دارد دارای دو پایه برای اتکای بهتر می باشد.

اتصال وایرلس
این اسپیکر همانطور که در نامش مشخص است با استفاده از بلوتوث اتصال بصورت وایرلس را رقم می زند . از این طریق می توانید به همه گوشی ، تبلت و … هایی که اندروید یا IOS هستند به راحتی متصل شده و موزیک مورد علاقه تان را از آن پخش کنید . همچنین درگاه هایی برای مواردی که شما امکان دسترسی به دستگاه بلوتوث دار ندارید ، روی بدنه در نظر گرفته شده است . این درگاه ها برای اتصال USB ، AUX و کارت حافظه لحاظ شده اند .

 

امکان پشتیبانی از میکروفون
در پشت بدنه این دستگاه یک پنل وجود دارد که شامل یک درگاه ورودی MIC می باشد . این پورت نشان دهنده قابلیت پشتیبانی اسپیکر MK 305 از میکروفون می باشد . در این مورد لازم به ذکر است که این قابلیت در اسپیکر های کوچک و دستی کم نظیر است . همچنین با مقایسه این ویژگی و قیمت مناسب آن می توان به ارزش خرید این محصول پی برد .

میزان کیفیت صدا
صدای این اسپیکر با توجه به باند ۳ اینچی و توان خروجی ۵ واتی که دارد معقول و مناسب است و از میزان ولوم و شفافیت خوبی برخوردار است . از این اسپیکر بلوتوثی می توانید در منزل ، سفر و … استفاده نمایید .

باطری
عملکرد این اسپیکر بصورت شارژی بوده و مجهز به یک باطری شارژی مرغوب با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از درگاه microUSB شارژ می گردد و با شارژ آن می توانید بدون نیاز به برق تا ساعت ها از صدای موسیقی دلخواهتان لذت ببرید .

سوالات مشابه

...