0 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (0 امتیاز)

یکی از بهترین و فعال ترین برندهای خودرو سازی جهانی شرکت هیوندای است که در کشور کره جنوبی آغاز به فعالیت کرده است. اگر قصد خرید از این کمپانی بزرگ را دارین اما نمی دانید کدام مدل را بخرید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
هیوندای النترا
یکی از انواع خودروهای هیوندای در ایران، هیوندای النترا بوده که یکی از معروف ترین خودروهای سدان (خودروی صندوقداری که سقف آن ثابت بوده وصندوق عقب آن مجزا است.) این شرکت خودرو سازی است. النترا در ابتدا به صورت یک خودروی وارداتی بوده اما بعد از مدتی به مزحله مونتاژ در ایران رسید.
این محصول در رقابت با نمونه های مشابه همچنان پیشتاز بوده و به دلیل فرمان پذیری عالی جزء انتخاب اول خریداران داخلی و خارجی است. اما یکی از معایب آن نداشتن یک صندوق عقب بزرگ و همینطور فنربندی نسبتا خشک است. هیوندای النتراN line یکی از جدید ترین های این نوع خودرو است.
هیوندای سوناتا (بنزینی و هیبریدی)
هیوندای سوناتا در گروه بهترین خودروهای هیوندای در ایران جای دارد که به صورت بنزینی و هیبریدی به مدت 15 سال است که در بازار داخلی موجود است. یک موتور 2000 سی سی و یک محرک برقی با باتری های 270 ولتی لیتیوم روی ماشین های سوناتا هیبریدی تعبیه شده است که قطعا در مقایسه با نسخه بنزینی که موتور 2400 سی سی دارد سوخت کمتری مصرف می کند.
هیوندا اکسنت
یکی از جدیدترین محصولات شرکت خودرو سازی هیوندای، هیوندا اکسنت است که طراحی بسیار زیبایی دارد و تا به حال 5 نسل از آن تولید شده است. با توجه به سطح قیمت هیوندا اکسنت و نوع بازار هدف، این خودروی شهری بسیار مقرون به صرفه است.  کیا سراتو اصلی ترین رقیب هیوندای اکسنت است که موتور قوی و ویژگی های اسپرت بهتری دارد. از مهم ترین آپشن ها و امکانات این خودروی زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• زیبایی ظاهری بی نظیر و چشم نواز به دلیل طراحی چراغ های خشمگین
• فضای بزرگ داخل کابین خودرو
• سیستم  ABS
• دارای 6 ایربگ
• مجهز به ترمز ضد قفل
• سیستم مدیریت پایداری
• مجهز به هشدار دهنده باد لاستیک
اگر صاحب یکی از مدل های خودرو هیوندا هستید و خرید لوازم یدکی هیوندای به یکی از دغدغه های شما تبدیل شده است، باید در انتخاب قطعات اصلی خودروی خود بسیار دقت داشته باشید و به دلیل بالا بودن قیمت نسبتا بالای خودرو و همچنین قطعات آن، از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی هیوندا خرید کنید. چرا که انتخاب لوازم یدکی اصلی با عمر مفید خودروی شما رابطه مستقیمی دارد و از فرسودگی زودهنگام خودرو جلوگیری می کند.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام ممنون از نوشته خوبتون. من یک مسئله دیگه هم اضاف کنم که خودروهایی مثل هیوندا، کیا و ... اگر دچار مشکل شدند باید برای رفع آن به مراکز تخصصی مراجعه کنید. مراکزی مثل امداد خودروهای مختلف که هم در محل و هم در تعمیرگاه مشکل رو حل می کنند. یکی از این مراکز پا به پا امداد هست. که خدمات امداد خودرو فوری در تهران در زمینه امداد خودرو فوری هیوندا،  بنز، تویوتا، کیا،  و ... ارائه می کنه. 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 101 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 72 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 84 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 46 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
...