0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اف مدل KTF 1096 یک محصول بسیار زیبا با ظاهر رادیو و ابعاد و اندازه دستی می باشد که جایگاه خاصی را در بازار کسب کرده است .

اسپیکر بلوتوثی کی تی اف مدل KTF 1096
این رادیو اسپیکر فقط از لحاظ ظاهری به شکل رادیو نیست بلکه از لحاظ کاربردی هم موج های رادیو اف ام را پشتیبانی می کند . این محصول قابلیت اتصال به تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ و … را با استفاده از بلوتوث داشته و با همه ی دستگاه های دارای سیستم عامل IOS و اندروید سازگاری دارد . به غیر از بلوتوث راه های دیگری برای اتصال به این اسپیکر لحاظ شده است که با دقت به ظاهر این محصول متوجه وجود چند پورت ورودی می شویم که برای اتصال USB ، کابل AUX و کارت حافظه تا ۳۲ گیگ استفاده می شوند . این ویژگی برای مواقعی که موسیقی مورد نظر شما در دستگاه های بلوتوث دار موجود نیست بسیار کاربردیست . اسپیکر بلوتوثی KTF 1096 دارای یک آنتن تلسکوپی می باشد که برای تقویت آنتن دهی رادیو در مکان های مختلف استفاده می شود .

ویژگی های بدنه
همانطور که گفته شد بدنه این اسپیکر به شکل رادیو های قدیمی می باشد که حس بسیار خوب از وسیله های نوستالژیک را القا می کند . جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده و در نمای رو به رویی آن یک صفحه شیشه ای برای نمایش موج ها و فرکانس ها در نظر گرفته شده است . دکمه هایی که برای کنترل صدای این محصول در نظر گرفته شده اند بصورت فشاری و پیچی عمل می کنند که دکمه های چرخان برای تنظیم صدا و موج های رادیو و دکمه های فشاری هم برای توقف یا پخش ، رد کردن موزیک به قبلی یا بعدی استفاده می شوند . یک بند آویز هم از کناره ی بدنه این اسپیکر کی تی اف به آن متصل شده است که می توانید با اسفاده از آن ، رادیو را به راحتی به دست بگیرید .

باطری
این رادیو اسپیکر KTF 1096 هم با برق و هم با باطری قابل شارژ قابل استفاده است . برای اتصال این محصول به برق و شارژ آن نیاز به کابل microUSB دارید که در جعبه آن موجود است . همچنین با باطری شارژی که در این دستگاه وجود دارد می توانید ساعت ها بدون نیاز به برق از صدای آن در هر مکانی لذت ببرید.

سوالات مشابه

...