0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1556 یک دستگاه که با صدای بلند و تمیزی که دارد مناسب تولد ها و دورهمی های کوچک شما می باشد.

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1556
این اسپیکر از امکانات و ویژگی های کاربردی خوبی برخوردار است که هر کدام از آن ها می تواند با توجه به سلیقه و نظر کاربر یک نقطه قوت به حساب بیاید . بدنه این اسپیکر از پلاستیک ساخته شده و داراب ظاهری زیباست که از ترکیب چراغ های LED و پوشش شیشه ای حاصل شده است . این LED های رنگارنگ با تم ها و طرح های متنوع روشن و خاموش می شوند که می توانید آن ها را به دلخواه خاموش کرده و یا تغییر دهید . روی بدنه این اسپیکر یک دستگیره تا شو برای حمل راحت تر آن در نظر گرفته شده است که با توجه به چرخ های تعبیه شده در قسمت زیرین آن نیز می توان آن را ری زمین کشیده و جابجا نمود . اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1556 شامل یک پنل کنترل که دارای دکمه ها و پورت های ورودیست می باشد .

پشتیبانی از میکروفون
در بسته بندی این اسپیکر یک عدد میکروفون سیمی قرار گرفته است که از قابلیت کارائوکه پشتیبانی می کند . بدین صورت می توانید در جمع های خانوادگی و دوستانه خود از این میکروفون برای خوانندگی با موزیک استفاده کره و لحظات خوشی را سپری کنید . برای نگهداری از میکروفون یک فرو رفتگی در پشت بدنه این محصول ایجاد شده است که می توانید میکروفون را در آن قرار دهید تا از افتادن یا گم شدنش جلوگیری کنید.

 

اتصال بی سیم و مستقیم
اسپیکر GTS ۱۵۵۶ هم همانند اکثر محصولات موجود در بازار با استفاده از بلوتوث به دستگاه های مبدا از جمله گوشی و … اندروید و آی او اس متصل می شود و با پلی کردن موزیک در گوشی می توانید صدای زیبای آن را از اسپیکر بشنوید . همچنین با وجود درگاه های ورودی USB ، AUX و TF کارت این امکان فراهم می شود تا در صورت عدم دسترسی به دستگاه بلوتوث دار بتوانید از فلش و کارت حافظه و کابل آ یو ایکس بطور مستقیم موزیک مورد علاقه تان را پخش کنید .

عملکرد باطری
طبق امکاناتی که برای جابجایی راحت این اسپیکر در آن در نظر گرفته شده است ، این انتظار می رود که برای استفاده در هر مکان باطری شارژی مناسبی در آن در نظر گرفته شده باشد . باطری شارژ این اسپیکر از طریق کابل میکروUSB شارژ شده و با شارژ کامل آن می توانید تا ساعت ها زا صدای با کیفیت و رسای آن لذت ببرید .

کیفیت صدا
برای ارتقاء کیفیت صدای این اسپیکر جی تی اس ، دو باند که هر کدام دارای اندازه ۶.۵ اینچ در آن قرار گرفته است که منجر به خروج صدای بلند و تمیز از آن می شود . با توجه به قیمتی که برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است و با توجه به امکانات کارآمد آن می توان گفت که از ارش خرید بالایی برخوردار است .

سوالات مشابه

...