0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1173 یک اسپیکر با کیفیت و سبک وزن می باشد که برای استفاده در فضاهای بسته کوچک کاربردیست.

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1173
این اسپیکر در مقایسه با قیمت ارزان و مناسبی که دارد از امکانات خوب و کارآمدی بهره مند است که برای هر کاربری قابل قبول خواهد بود اما نباید انتظار یک اسپیکر پیشرفته با حرفه ای را از آن داشت . ول برای استفاده های روزمره در فروشگاه ، منزل ، طبیعت و … جوابگو است . این اسپیکر را می توانید از طریق بلوتوث به موبایل ، تبلت و … متصل نمایید . این محصول با همه دستگاه های اندروید و IOS سازگاری خواهد داشت . علاوه بر بلوتوث می توانید از پورت های USB و کارت حافظه استفاده نموده و با وارد کردن فلش و مموری کارت خود موسیقی مورد علاقه تان را پلی کنید . اسپیکر GTS ۱۱۷۳ مجهز به رقص نور نیز می باشد که در فضاهای کوچک و تاریک به زیبایی روشن شده و جلب توجه می نماید . صدای این اسپیکر از باند ۳ اینچی با توان ۵ وات خارج می شود.

ویژگی های بدنه
بدنه این اسپیکر از پلاستیک ساخته شده و دارای وزن تنها ۴۵۰ گرم می باشد . اندازه کوچک و دستی و وزن سبک این اسپیکر جی تی اس فراهم کرده است تا بتوان به راحتی در هر زمان با خود جابجا کرد . از این رو برای راحتی بیشتر یک دسته نیز برای آن در نظر گرفته شده است . از این دسته می توانید به عنوان پایه نگهدارنده گوشی نیز استفاده نمایید.

ویژگی های باطری
باطری تعبیه شده در این بلنگو از نوع شارژی می باشد که با ظرفیت ۶۰۰ میلی آمپر ساعت عمل می کند . برای شارژ این باطری نیازمند کابل شارژ میکرو یو س بی می بشید که در جعبه آن قرار گرفته است و نیازی به تهیه دباره آن نیست . از این اسپیکر شارژی می توانید در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید به راحتی استفاده کنید.

سوالات مشابه

...