0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1099 یک وسیله کاربردی و همراه است که برای دورهمی های کوچک ، طبیعت و … مناسب است .

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1099
این اسپیکر دارای بدنه پلاستیکی با فرم استوانه ای می باشد که از وزن بسیار سبکی نیز بهره می برد . برای اینکه بتوانید آن را با خود به همراه داشته باشید و به هر مکانی حمل کنید ، یک دسته روی بدنه آن در نظر گرفته شده است که علاوه بر کاربری دسته به عنوان پایه نگهدارنده گوشی نیز می تواند قابل استفاده باشد . یکی از مزیت های قابل ذکر این اسپیکر وجود رقص نور در آن می باشد که تعدادی از ال ای دی ها دور ساب ها تعبیه شده و تعدادی دیگر نیز بصورت رینگی و چرخان در فاصله ی بین دو ساب چیده شده اند که با نورپردازی خاص خود جلوه ویژه ای حین پخش موسیقی از بلندگو ایجاد می کنند . صفحه کلید اسپیکر بلوتوثی KTS ۱۰۹۹ که دارای دکمه های مدیریت موزیک می باشد در صفحه بالایی آن قرار گرفته است که دسترسی مناسب و راحتی را برای کاربر فراهم می کند.

قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف
این اسپیکر نیز همانند دیگر نمونه های موجود در بازار مجهز به بلوتوث بوده و از طریق آن به موبایل ، تبلت و … که دارای بلوتوث هستند متصل می شود . دو روش دیگر برای اتصال به این دستگاه در نظر گرفته شده است که شامل USB و مموری کارت می شود . همچنین با توجه به پورت میکروفونی که در اسپیکر کی تی اس وجود دارد می توان اشاره کرد که از میکروفون های سیمی هم پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی آن را به اسپیکر متصل کرده و استفاده نمایید .

 

ظرفیت باطری
از آنجایی که این اسپیکر بلوتوثی یک محصول پرتابل محسوب می شود یک باطری شارژی در آن تعبیه شده است که از نوع شارژی بوده و دارای ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد . اسپیکر KTS 1099 در صورتی که بصورت کامل شارژ شده باشد ، با میزان ولوم بالای ۷۵ درصد ، تا بیش از ۱ ساعت دوام باطری خواهد داشت . برای باطری این دستگاه نیازمند ۲ الی ۳ ساعت زمان می باشید.

کیفیت صدا
این اسپیکر مجهز به دو ساب با توان ۲ x 5 w و حداکثر برد ۱۰ متری می باشد که با توجه به اندازه و قیمت مناسبی که دارد برای کاربر راض کننده و معقول است .

اقلام همراه
این محصول شامل یک ریموت کنترل برای مدیریت بهتر و سریع از راه دور و یک کابل شارژ میکرو USB می باشد که در بسته بندی آن قرار گرفته است و نیازی به تهیه جداگانه آن نیست.

سوالات مشابه

...