0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2385 یک محصول دستی و قابل حمل با ظاهر بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد که توسط یک برند مطرح ایرانی تولید می شود.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2385
این اسپیکر زیبا و کوچک با ابعاد ۶۰ x 50 x 60 میلی متر دارای وزن سبک تنها ۱۵۶ گرم می باشد . این محصول در مقایسه با اسپیکر های کوچک موجود در بازار از ظاهری متفاوت و زیبا برخوردار است . بدنه این اسپیکر از جنس لاستیک بوده و از با روکش پلاستیکی با طرح چوب که از کیفیت مطلوبی برخوردار است پوشانده شده است . اندازه و وزن این محصول برای حمل بسیار مناسب بوده و می توانید به راحتی در کیف خود جا داده و با خود به همراه داشته باشید . در سطح زیرین اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2385 یک لایه ابری عایق نصب شده است که زمانی که آن را روی میز یا … قرار دادید و موسیقی بیس داری را پخش کردید از ایجاد صدای مزاحم و یا ایجاد نویز در صدای خروجی جلوگیری کند و یا روی سطح جابجا نشود . دارای ۴ دکمه کنترل می باشد که شامل پاور ، جلو و عقب زدن موسیقی ، پخش یا توقف می شود .

اتصال به دستگاه های مختلف
این اسپیکر کوچک و دستی هم قابلیت اتصال بی سیم را دارد هم اتصال مستقیم . با بهره وری از فناوری بلوتوث می تواند بصورت بی سیم به گوشی ، تبلت و … متصل شود . این دستگاه با سیستم عامل های اندروید و اپل سازگاری داشته و می تواند بدون نگرانی از Pair شدن آن را تهیه کنید . علاوه بر BT ، ۲ پورت ورودی کاربردی روی بدنه اسپیکر TS 2385 قرار گرفته است که می توانید با استفاده از فلش و کارت حافظه موسیقی دلخواهتان را از اسپیکر پخش نمایید . همچنین قابلیت پخش رادیو اف ام هم در این محصول برقرار می باشد . این اسپیکر فرکانس های ۱۰۰Hz – ۱۸KHz را پوشش می دهد .

 

قدرت صدا
ممکن است این تصور در برخی کاربران ایجاد شود که این اسپیکر کوچک با توجه به اندازه ای که دارد از صدای کم و ضعیفی برخوردار است . اما این برداشت کاملا غلط است و با یک بار تست این محصول این تصور برای شما کاملا نقض خواهد شد . زیرا این اسپیکر با توان خروجی که دارد صدای بسیار بلند و قوی را به گوش شما خواهد رساند .

باطری
باطری که برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است از نوع لیتیومی است که دارای ظرفیت ۴۰۰ میلی آمپر می باشد . این باطری با استفاده از کابل میکرو یو اس بی شارژ می شود که در بسته بندی کالا قرار گرفته است و نیازی به تهیه آن نیست . برای شارژ این محصول باید حدود ۱ ساعت زمان صرف شود و و در صورتی که در حالت آماده به کار باشد تا ۱۰ ساعت نیز شارژدهی خواهد داشت . از این رو با توجه به باطری شارژی و ابعاد مطلوب و دستی که دارد می تواند در هر کان و زمان مانند سفر و طبیعت و … به همراه داشته و تا ساعت ها لحظات خوشی را سپری کنید .

سوالات مشابه

...