0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

سلام خانمی هستم 38 ساله یک لک بر اثر سوختگی روی صورتم از 1 سال پیش مونده. خلی کرم های ترمیم کننده زیادی مصرف کردم ولی تاثیری نداشته. صبح و شب من شده درمان لک صورت و خجالتی که تو کوچه و خیابون باید به خاطر این لک تحمل کنم.

از یکی از دوستانم شنیدم مزوتراپی برای از بین بردن لک صورت خوبه. خواستم ببینم کسی تا به حال برای لک صورت مزوتراپی کرده؟ اگر انجام داده چند جلسه و چقدر طول کشیده؟

 

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام عزیزم. بستگی داره به میزان لک، قدیمی یا جدید بودن، اینکه لک از چیه و خیلی دلایل دیگه. کلا استفاده از روش های زیبایی برای همه یکسان نیست. یه نفر زودتر نتیجه میگره یه نفر دیرتر. به عوامل مختلفی هم بستگی داره مثل سن، ژنتیک و سبک زندگی و ... . و همم تر از همه اینکه به چه مرکزی و چه متخصصی مراجعه کنی. قطعا مراجعه به کلینیک های زیبایی که تحت نظر علوم پژشکی هستند و افراد متخصص که در این زمینه مدرک دارن تاثیر گذاره. مثلا کلینیک نشاط آور نازنین یکی از این مراکزه که از بهترین دستگاه مزوتراپی صورت و متخصصین فوق العاده استفاده می کنه.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام عزیزم روزت بخیر. بنده مزوتراپی انجام دادم و راضی بودم. تعداد جلسات مزو بستگی به میزان و عمق لکه پوستی داره. به نظر من ابتدا یک جلسه مشاوره آنلاین متخصص پوست و مو بگیر، تا از هزینه، تعداد جلسات و مدت زمان بهبودش مطلع بشی.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 453 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 265 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 144 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 1.1هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 344 بازدید
...