0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی دیجی ولت مدل DG 1103A یک دستگاه کامل و کاربردی است که برای هر مهمانی و مراسمی کافی و پاسخگوی نیاز کاربر می باشد.

اسپیکر بلوتوثی دیجی ولت مدل DG 1103A

بدنه این محصول با ارتفاع ۸۴ سانتی متر از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و یک صفحه توری هم از جنس فلز در نمای روبرو برای محافظت از باند ها تعبیه شده است . توان خروجی ۱۲۰۰۰ وات این دستگاه آن را به اسپیکر با قدرت تبدیل کرده است که صدای قوی و رسای آن در هر مکان و فضایی برای شما لذت بخش خواهد بود . یکی از مزیت های این محصول وجود رقص نور RGB می باشد که LED های رنگی بصورت صفحه و رنگی دور ساب ها چیده شده و با طرح های متنوع نورپردازی می کنند . این امکان وجود دارد که در مواقع دلخواه آن را خاموش کنید و یا تم روشن شدنش را تغییر دهید . اسپیکر بلوتوثی دیجی ولت مدل DG 1103A دارای دو عدد چرخ و یک دسته می باشد که به راحتی شما در جابجایی و حمل آن بسیار کمک می کند .

لوازم همراه
این اسپیکر کامل و همه چیز تمام مجهز به دو عدد مکروفون بی سیم می باشد که در بسته بندی کالا قرار گرفته است. پنل کنترل این دستگاه که شامل کلید ها و پورت های ورودی می باشد در قسمت بالایی آن در کنار دسته قرار گرفته است. این پنل دارای دو ورودی Mic می باشد که برای میکروفون های سیمی استفاده می شود . اگرچه پنل کنترل این دستگاه در نقطه ای با دسترسی راحت و آسان روی بدنه قرار گرفته است اما یک ریموت کنترل نیز برای مدیریت صدا از راه دور نیز برای آن در نظر گرفته شده است که در جعبه محصول موجود است و با استفاده از آن می توانید موسیقی در حال پخش را متوقف و یا پخش ، به قبلی و یا بعدی رد و یا Mode آن را تغییر دهید.

پشتیبانی از میکروفون
ولوم های تنظیم صدایی که روی صفحه کلید این اسپیکر بلوتوثی قرار گرفته اند برای تنظیمات اکو و بیس و … استفاده می شوند که با استفاده از ولوم اکو می توانید صدای میکروفون را تغییر دهید . همچنین یک قابلیت مهم که در این دستگاه دیده می شود امکان کارائوکه است که می توانید با موزیک همخوانی نمایید.

قابلیت های اتصال
اسپیکر دیجی ولت با بهره وری از بلوتوث قابلیت اتصال به دستگاه های منبع شما وصل می شود و به راحتی با سیستم عامل های آی او اس و اندروید هماهنگ می شود که تا برد ۱۰ متری آنتن دهی خواهد داشت . همچنین مجهز به پورت های ورودی USB و AUX و کارت حافظه می باشد که در صورت نیاز ، استفاده از همه امکانات آن امکان پذیر باشد . یکی دیگر از راه های ارتباطی این محصول پشتیبانی از رادیو اف ام می باشد که می توانید در هر زمانی به رادیو نیز دسترسی داشته باشید . بر خلاف اکثر اسپیکر های موجود در بازار اسپیکر DG 1103A دارای یک صفحه نمایش می باشد که برای نمایش mode و … مورد استفاده قرار می گیرد .

 

ظرفیت باطری
همانطور که گفت شد این اسپیکر یک محصول بسیار با کیفیت و بی نظیر است و این انتظار را در کاربر ایجاد می کند که از باطری خوب نیز بهره مند باشد . از این رو باید گفت که اسپیکر بلوتوثی دیجی ولت مجهز به یک باطری شارژی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر است که با شارژ کامل آن می توانید در ساعات متوالی و طولانی از آن استفاده کنید . همچنین امکان کار با برق مستقیم نیز در آن وجود دارد که برای کاربری منزل می توانید به پریز برق متصل کرده برای خارج از منزل که به برق دسترسی ندارید از باطری شارژی آن استفاده نمایید . از این رو با توجه به ویژگی های ذکر شده و قدرت بیس و تریبل و کیفیت صدای خروجی ، این اسپیکر می تواند بعنوان یک محصول کاربردی برای مراسم ها و دورهمی های شما در فضاهای بزرگ  بسته و باز مورد قبول واقع شود .

سوالات مشابه

...