0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار یک دستگاه تمام عیار است که وظیفه کلیه مراحل پر کردن را بر عهده دارد. با دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار می توانید در اسرع وقت کلیه محصولات را بسته بندی یا پر کنید. این دستگاه ها به دلیل راحتی آن در صنعت خشکبار کشور و حتی جهان بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. مواد و مقاومت دستگاه بسیار عالی است که تمام استانداردهای بین المللی را دارد.  با این دستگاه شما می توانید انواع مواد گرانولی شامل: حبوبات، قند و شکر، مواد دارویی و شیمیایی و… در کیسه  ابسته بندی کنید.
در کارخانه های تولید کننده حبوبات و خشکبار و تولید به دلیل تولید انبوه این محصولات ، استفاده از دستگاه پرکن گرانولی ضروری است.دستگاه پرکن حبوبات و شکر برای بسته بندی انواع محصولات از جمله حبوبات ، خشکبار ، آجیل ، شکر ، نمک ، غلات ، جو و گندم ، گردو ، چای ، شکلات ، چیپس ، پفک ، ذرت بو داده ، پسته ، دانه و انواع محصولات گرانول آیا شکل دستگاه پرکننده توانایی بسته بندی در بالش ساده و پاکت را دارد.
دستگاه کیسه پر کن  خشکبار و حبوبات
دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی است. دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار محبوبیت زیادی دارند زیرا علاوه بر شرکت های مختلف ، بسیاری از افراد از آنها در خانه استفاده می کنند. مشاغل خانگی بسیاری وجود دارند که حبوبات تولید می کنند و از دستگاه بسته بندی خانگی حبوبات برای بسته بندی آنها استفاده می کنند.
دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با توجه به نوع محصول بسته بندی شده "دستگاه پرکن توزینی" و "دستگاه پرکن حجمی" که دستگاه پرکن توزینی برای بسته بندی محصولاتی که وزن دقیق آنها مهم است مانند: آجیل و خشکبار به دو نوع کلی تقسیم می شود. دستگاه بسته بندی حجمی محصولاتی را بسته بندی می کند که وزن دقیق آنها مهم نیست.
دستگاه پرکن حجمی حبوبات سورا صنعت  برای پر کردن و سپس بسته بندی سایر محصولات گرانول مانند آجیل ، برنج ، تنقلات ، خشکبار و ... استفاده می شود. این دستگاه با حجم محصولات سر و کار دارد و بر این اساس ، عمل پر کردن را انجام می دهد. دستگاه پرکن حجمی حبوبات توانایی تنظیم سرعت را دارد. این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های دستگاه پرکن حجمی حبوبات است زیرا با استفاده از این ویژگی ، اپراتور دستگاه می تواند نظارت بهتری داشته باشد.
انواع دستگاه کیسه پر کن حبوبات
دستگاه‌های بسته بندی حبوبات انواع مختلفی دارند و همچنین تقسیم بندی‌های مختلف. اما از نظر کاربرد می‌توان این نوع دستگاه‌ها به دو دسته کلی زیر تقسیم بندی می‌شوند :
دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل
دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی
دستگاه‌های بسته بندی صنعتی ابعاد بزرگتری دارند و همچنین کاربردهای بیشتری ولی دستگاه‌ بسته بندی حبوبات خانگی به صورتی ساخته شده‌اند که هم از نظر قیمت به صرفه باشند و هم فضای کمی را نیز اشغال کنند.
شما در این دسته‌بندی انواع مختلفی از دستگاه بسته بندی حبوبات مانند :
    دستگاه بسته بندی خانگی
   دستگاه بسته بندی حبوبات (صادراتی)
  دستگاه بسته بندی صنعتی
را مشاهده خواهید کرد.
دستگاه کیسه پرکن گرانولی  جهت پرکنی و بسته بندی انواع گرانول و محصولات جامد نظیر غلات،دانه قهوه، برنج، انواع آجیل و خشکبار، حبوبات، شکرو … در طیف گسترده ای از بسته بندی ها نظیر پاکت دوی پک، گونی و پاکت دهن باز و سایر بسته بندی های انعطاف پذیر قابل استفاده می باشد.
از مزایای این دستگاه می توان به ارتفاع کم و قابل حمل بودن در کارخانه اشاره نمود همچنین می توان این دستگاه را بدون استفاده از پایه مستقیما زیر فلنچ قیف دپوی مواد بست که در این صورت بسیار مقرون به صرفه می باشد.
مشخصات فنی دستگاه کیسه پُرکن :
تغذیه ورودی: حداکثر ۲۲۰VAC و با مصرف برق بسیار پایین
سرعت بارگیری: تا ۲۴۰ کیسه در ساعت با توجه به نوع محصول
دقت بارگیری: ۵۰ + گرم با توجه به نوع محصول
ظرفیت بارگیری: (۵کیلوگرم الی 50 کیلوگرم ) برای وزن های بیشتر بصورت سفارشی ساخته میشود
جنس دستگاه: بدنه از جنس آهن و یا استیل با رنگ الکترو استاتیک
دارای نمایشگر لمسی رنگی ۴.۳ اینچ با زبان فارسی، تقویم شمسی و آمار تولید بصورت فایل Excel و قابل انتقال به فلش مموری
کلیه تنظیمات و کالیبراسیون از روی نمایشگر لمسی با کاربری آسان
دارای شمارنده و پیش تنظیم تعداد کیسه
سیستم پرکنی بصورت ثقلی و دریچه های پنوماتیک ۲ حالته و همچنین بصورت ویبره
رزونانسی جهت محصولات خاص بصورت سفارشی
دارای کیسه گیر با رهاسازی اتوماتیک بصورت پنوماتیکی
امکان اضافه کردن نوار نقاله زیر دستگاه، بالابر، سنسور موجودی مخزن و … بصورت سفارشی
یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
عملکرد دستگاه بسته بندی خشکبار
در ابتدا محصول مورد نظر در مخزن بالابر ریخته می شود و توسط دستگاه بالابرz به مخزن دستگاه پر کننده کیسه منتقل می شود. در مرحله بعدی فلس های دستگاه توزین آنها را با توجه به وزن مورد نظر وزن کرده و به داخل کیسه ها منتقل می کنند. پس از آن ، با استفاده از نوار انتقال ، کیسه ها به چرخ خیاطی کیسه منتقل می شوند و انتهای کیسه ها دوخته می شود. در آخر کیسه ها آماده بارگیری هستند.
خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار
در صنایع غذایی فاکتورهایی زیادی وجود دارد که شما باید در خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار به آن‌ها توجه کنید. در ادامه نمونه‌ای از این فاکتورها را مطالعه خواهید کرد:
1.    بودجه خرید دستگاه بسته بندی حبوبات
2.    کاربرد دستگاه
3.    محل استفاده
4.    فضای اشغالی دستگاه بسته بندی حبوبات
5.    قیمت و نحوه پرداخت
6.    کیفیت محصول
7.    نوع دستگاه
8.    برند دستگاه
9.    سرعت دستگاه در انجام بسته بندی
10.    میزان دقت در توزین محصول
11.    تجهیزات و سیستم های کاربردی
12.    میزان برق مصرفی
13.    گارانتی و میزان خدمات پس از فروش

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 61 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
...