0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (0 امتیاز)

دوستان من مادرم بعد از فوت پدرم به شدت افسرده شد و دچار پیری زودرس و چین و چروک در نواحی صورت و پیشونی و پردن شد. 

میخواستم ببینم برای جوامسازی و کاهش چین و چروک بوتاکس بهتره یا هایفوتراپی؟ 

البته قیمت پاکسازی پوست نسبت به این 2 روش خیلی کمتره ولی فک نمیکنم پاکسازی خیلی نتیجه داشته باشه.

قبل توسط (0 امتیاز)
آیا هایفوتراپی بعد از بوتاکس مناسب است؟❤️
هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تزریقی برای بهبود ظاهر پوست است که از امواج فراصوت برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست استفاده می‌کند. این روش می‌تواند با سایر روش‌های زیبایی مختلف ترکیب شود تا نتایج بهتری به دست آید. برخی از این روش‌ها شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیزر و… می‌باشند. به هر حال بهتر است برای هایفوتراپی بعد از بوتاکس حداقل 3 تا 6 هفته منتظر بمانید. تشخیص صحیح این موضوع بر عهده پزشک است تا بر اساس وضعیت فردی فاصله مناسب بین هایفوتراپی و سایر روش‌های زیبایی تعیین کند. متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا نیز می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما مشاورین ما تماس بگیرید.

فاصله بین هایفوتراپی و تزریق ژل
هایفوتراپی (HIFU) و تزریق ژل دو روش مختلف برای بهبود ظاهر پوست هستند. در حالی که هر دو روش برای درمان چین و چروک پوست صورت استفاده می‌شوند، این دو روش به صورت مستقل از هم استفاده می‌شوند. هایفوتراپی یک فرایند غیر تهاجمی ‌است که از امواج فراصوتی برای ایجاد تغییرات در لایه‌های پوست استفاده می‌کند، در حالیکه تزریق ژل یک فرایند تزریقی است که با وارد کردن مواد پرکننده به زیر لایه‌های پوست، چین و چروک‌های پوست را پر می‌کند.

 توصیه می‌شود به هیچ عنوان به فکر انجام هایفوتراپی پس از تزریق ژل نباشید. بسیاری از افرادی که برای زیبایی مراجعه می‌کنند به دلیل عدم آگاهی انجام این دو روش را به طور همزمان درخواست می‌کنند، اما متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا توصیه می‌کنند که بین تزریق ژل و هایفوتراپی حداقل 2 تا 3 ماه فاصله وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که انجام این روش‌ها در یک زمان ممکن است عوارض سنگین و غیرقابل بازگشت به همراه داشته باشد.

ادامه در
https://roxana.center/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 85 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 178 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 183 بازدید
...