0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

میکروفون اسپیکر بلوتوثی Q5 یک محصول جدید با طراحی ظاهری زیبا و جدید می باشد که قابلیت استفاده به عنوان میکرون و اسپیکر را بطور همزمان دارد.

میکروفون اسپیکر بلوتوثی Q5
این محصول تشکیل شده از یک دسته فلزی ، باکس بلندگو پلاستیکی به شکل قلب و سری میکروفون با پوشش فلزی می باشد. روکش ماتی که روی بلندگوی این میکروفون کشیده شده بصورت طرح دار بوده و در رنگ های مختلف تولید می شود . یکی از ویژگی های ظاهری این محصول وجود رقص نور و آینه در آن می باشد . یک سمت بدنه اسپیکر این دستگاه از آیینه پوشانده شده و سمت دیگر آن نیز دارای LED های رنگارنگ می باشد که با روشن شدن آن ها در رنگ های متنوع به زیبایی نورپردازی می نماید و می توانید از طریق دکمه LED آن را هر زمان که خواستید به دلخواه روشن یا خاموش کنید . میکروفون اسپیکر بلوتوثی Q5 یک وسیله سرگرم کننده برای کودکان است که علاوه بر آن ها برای بزرگسالان نیز جالب توجه بوده و می توانید با استفاده از آن در دورهمی ها لحظات شادی را رقم بزنید.

نحوه اتصال
اسپیکر این میکروفون از طریق بلوتوث نسخه ۴ به دستگاه های مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ و … متصل شده و با سیستم عامل های آی او اس و اندروید سازگاری دارد . از این رو می توانید بدون نگرانی از اتصال بلوتوث ، آن را تهیه کنید . بلوتوث این محصول تا فاصله ۱۰ متری از دستگاه مبدا آنتن دهی دارد . علاوه بر اتصال بی سیم به اسپیکر ، راه های دیگری برای اتصال مستقیم در آن لحاظ شده است که شامل ورودی های USB ، AUX و کارت حافظه می شود . درگاه های ذکر شده روی دسته ی این دستگاه تعبیه شده اند . همچنین یک پنل کنترل با کلیدهای روشن و خاموش ، جلو و عقب زدن موسیقی ، تنظیم ولوم صدا ، ضبط و … نیز روی آن قرار گرفته است.

 

کیفیت صدا
همانطور که مشخص است این محصول قابلیت استفاده دو جانبه بعنوان میکروفون و اسپیکر را دارد . میکروفون این محصول صدای دریافتی از شما را با کیفیت معقول و بلندی از اسپیکر پخش می نماید . و صدای شما در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار ، با ولووم بیشتری در فضا پخش می شود . بلندگوی میکروفون اسپیکر بلوتوثی Q5 دارای توان ۳ وات می باشد . از قابلیت های دیگر این میکروفون پشتیبانی از کارائوکه است که با پخش موزیک از اسپیکر می توانید با استفاده از میکروفون با آن همخوانی کرده و صدای خود را نیز همراه با آهنگ از بلندگو بشنوید .

باطری شارژی
تامین انرژی درمیکروفون اسپیکر Q5 از دو طریق باطری شارژی و برق انجام می گیرد. باطری قرار گرفته در این دستگاه از نوع لیتیومی با ظرفیت ۱۸۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد . این باطری برای شارژ نیازمند ۲ ساعت زمان می باشد و توسط کابل microUSB که در بسته بندی کالا قرار گرفته است شارژ می گردد . این میکروفون در صورت شارژ کامل ، ۴ الی ۶ ساعت آماده به کار بوده و دوام شارژ دارد.

عملکرد های ویژه
یکی از امکانات قابل توجه در این دستگاه امکان استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل می باشد. بدینگونه که با وصل بودن بلوتوث تلفن همراه و میکروفون به یکدیگر و باز بودن دوربین گوشی، می توانید دکمه تغییر آهنگ را فشار داده و از گوشی عکس بگیرید. موارد سرگرم کننده دیگر در این دستگاه امکان ضبط صدا ، ریمیکس ( همخوانی با موزیک در حال پخش که با استفاده از دکمه ریمیکس می توانید صدای خواننده را تغییر داده و با کم و زیاد کردن آن بتوانید خود به جای خواننده بخوانید ) و تغییر صدا است که شامل ایجاد اکو و تغییر صدای شما به ۳ صدای هیولا ، کودک و خانم می شود . برای ایجاد تغییر صدا کافیست دکمه پاور را کمی نگه دارید تا عمل مورد نظرتان انجام شود. همچنین با پشتیبانی از رادیو اف ام آن را با صدای شفاف و با کیفیت پخش می نماید.

ابعاد و اندازه
این میکروفون اسپیکر بلوتوثی با ابعاد و اندازه مطلوب و وزن مناسب می تواند به راحتی به هر مکان خارج از منزل ، طبیعت و … حمل شده و با باطری شارژی که دارد به آسانی مورد استفاده قرار گیرد .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 321 بازدید
...