0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی کانفلون BTS 19 از محصولات جدید و بسیار با کیفیت این برند می باشد که مورد پسند بسیاری از آقایان و بانوان قرار گرفته است.

هندزفری بلوتوثی کانفلون BTS 19
این هندزفری تشکیل شده از دو عدد گوشی و یک محفظه شارژ می باشد که بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است . طراحی ظاهری این محصول در مقایسه با هندزفری های دیگر موجود در بازار بسیار متفاوت و خاص می باشد و این شرکت امضای خود را که ترکیب هوشمندانه رنگ مشکی و سفید است را به زیبایی در این محصول نیز پیاده کرده است . اندازه کیس این هندزفری بسیار کوچک و مناسب با ابعاد ( ۴۵ x 21 x 45 ) میلی متر می باشد که فضای زیادی را کیف یا جیب شما اشغال نمی کند و می توانید همیشه به راحتی آن را همراه خود داشته باشید . همچنین از وزن سبک ۵۸ گرم نیز برخوردار است که از مزیت های آن برای حمل محسوب می شود . یک صفحه نمایش روی بدنه کیس شارژ هندزفری بلوتوثی کانفلون BTS 19 قرار گرفته است که برای نمایش درصد شارژ گوشی ها و محفظه استفاده می شود.

نحوه سازگاری با تلفن همراه
هندزفری BTS 19 از بلوتوث نسخه ۵.۰ بهره می برد که با استفاده از آن به تلفن همراه های اندروید و آی او اس متصل می گردد که تا فاصله ۸ الی ۱۰ متری از دستگاه مبدا آن را حفظ می کند. همچنین از سیری در گوشی های آیفون پشتیبانی می نماید که می توانید با نگه داشتن تاچ در هندزفری آن را فعال کرده و صحبت کنید.

 

طراحی ارگونومیک
گوشی های این هندزفری کاملا مشابه هندزفری های اپل بوده و طراحی آن از اصول ارگونومی تبعیت کرده است . سری این گوشی ها به راحتی در گوش جا شده و با فعالیت های زیاد از آن خارج نمی شود . همچنین با فرم و وزن سبکی که دارد برای استفاده طولانی مدت انتخاب خوبی است . گوشی های کانفلون مجهز به پنل لمسی می باشند که با ضربه انگشت به آن می توانید تماس و یا موسیقی در حال پخش را کنترل نمایید . با یک بار ضربه توقف و پخش ، پاسخ و رد و با دو بار ضربه رد کردن آهنگ به بعدی و سه بار ضربه نیز برای رد کردن آهنگ به قبلی استفاده می شود.

مکالمه و تماس
این هندزفری امکان برقراری مکالمه را برای کاربر فراهم می کند. بدین صورت که با ایجاد تماس می توانید حین ورود تماس ، با ضربه به گوشی ، آن را پاسخ داده و یا رد نمایید . میکروفون های داخلی این محصول صدای خروجی و دریافتی را با کیفیت بالا و بدون تاخیر با حساسیت ۱۱۸ دسی بل منتقل کرده و لذت یک مکالمه بدون نویز را برای شما ایجاد می کند.

باطری
کیس هندزفری بلوتوثی کانفلون BTS 19 هم بعنوان نگهدارنده گوشی ها و هم بعنوان پاوربانک همراه استفاده می شود. با شارژ باطری که در محفظه قرار دارد ، گوشی ها نیز شارژ شده و با اتمام باطری آنها ، می توان در محفظه قرار داده و دوباره آن ها را شارژ کرد . محفظه شارژ دارای ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپر و گوشی ها دارای ظرفیت ۳۰ میلی آمپر ساعت می باشند که توسط کابل لایتنینگ ۵ ولت شارژ می شوند . برای شارژ کامل این محصول ۱ ساعت زمان مورد نیاز است که در صورت مکالمه ۴ ساعت و در حالت پخش موسیقی ۴ الی ۵ ساعت دوام باطری دارد. همچنین در صورت آماده به کار بودن آن تا ۴۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

موارد استفاده
این هندزفری کانفلون می تواند برای کاربری های مکالمه ، روزمره ، حین ورزش و پیاده روی و … مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین با توجه به ظاهر مشابه آن به محصولات شرکت اپل ، برای اشخاصی که خواستار تجربه آن محصول با کیفیت خوب و قیمت متفاوت و مقرون بصرفه هستند می توانند هندزفری BTS 19 را در گزینه های خود قرار دهند.

سوالات مشابه

...