0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند D1-Max از محصولاتی جدیدیست که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده و با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ساعت هوشمند D1-Max
این ساعت دارای صفحه نمایش از نوع TFT با اندازه ۱.۹۱ اینچی می باشد که از وضوح ۳۸۵ x 420 بهره می برد . عملکرد صفحه این محصول بصورت تمام لمسی بوده و با ضربه انگشت شما به سرعت و بدون تاخیر پردازش مورد نظرتان را انجام می دهد . کیفیت نمایش رنگی این نمایشگر از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و می توانید تم ها و پس زمینه های متنوعی را به دلخواه برای آن تنظیم نمایید . بدنه این محصول از جنس پلی کربنات بوده و به همین دلیل در برابر ایجاد خط و خش در آن تا حد زیادی مقاومت دارد . همچنین صفحه آن از شیشه معدنی پوشانده شده است و دارای یک بند سیلیکونی با قفل پین بند می باشد . ساعت هوشمند D1-Max از لحاظ ظاهری طراحی بسیار شیک و خاص دارد که می تواند مشترکا برای خانم ها و آقایان قابل استفاده باشد.

قابلیت های عملکردی
این ساعت از عملکرهای ویژه ای برخوردار است که برای هر شخصی می تواند کاربردی باشد . این محصول با استفاده از بلوتوث به گوشی های اندروید ۵ به بالا و IOS 10 به بالا متصل شده و قابلیت نمایش اعلان های موبایل از جمله پیامک ها و نوتییکیشن ها و … را دارد. همچنین از آلارم ساعت، مکان یابی، نمایش آب و هوا ، تنظیمات خواب و تناسب اندام و … پشتیبانی می نماید که آن را به یک واچ همه جانبه تبدیل نموده است . با اتصال این ساعت به تلفن همراهتان ، می توانید موسیقی در حال پخش از آن را از طریق نمایشگر ساعت کنترل نمایید . همچنین مجهز به آلارم تلفن یاب می باشد که برای پیدا کردن گوشی بسیار کارآمد است و با فعال کردن آن گوشی زنگ خورده و می توانید آن را پیدا کنید.

ویژگی های ظاهری
ظاهر این ساعت بسیار ساده و زیبا می باشد که می تواند برای استفاده در هر مکان و زمانی مناسب باشد. ساعت D1-Max تشکیل شده از بدنه مستطیلی در سه رنگ و بند قابل تعویض می باشد که می توانید از بند های مختلف فلزی، سیلیکونی و… در طرح های متنوع برای آن تهیه کنید. از این رو می تواند برای استفاده های روزمره ، ورزشی و رسمی انتخاب خوبی باشد. روی بدنه این ساعت یک دکمه پیچی قرار گرفته است که هم بصورت فشاری و هم بصورت چرخشی برای جابجایی منو عمل می کند.

حسگرها
برای کارایی بهتر این محصول ، حسگرهایی در آن تعبیه شده اند که این سنسورها برای برنامه های سنجش اکسیژن خون ، شمارش ضربان قلب ، قدم شمار و شتاب سنج که بصورت تنظیمات کارخانه ای در ساعت نصب می باشند استفاده می شوند . برای استفاده بهتر از برنامه های موجود در ساعت می توانید اپلیکیشن WearFit Pro را در گوشی خود نصب نموده و از امکانات دیگر آن بهره مند شوید . این ساعت هوشمند مجهز به گواهی نامه استاندارد IP67 می باشد که آن را در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم تر کرده است . البته لازم به ذکر است که بطور کامل ضد آب نبوده و فقط در برابر رطوبت و قطرات سطحی مقاومت دارد.

 

قابلیت تماس
ساعت D1-Max علاوه بر امکان کنترل موسیقی در گوشی، امکان مدیریت تماس را نیز دارد . بدین صورت که با ایجاد تماس و نمایش آن در ساعت ، می توانید آن را پاسخ داده و یا رد نمایید . با توجه به میکروفون داخلی که در این ساعت قرار گرفته است ، امکان مکالمه مستقیم از طریق ساعت نیز در آن فراهم می باشد . همچنین امکان شماره گیری از ساعت برای برقراری تماس نیز وجود دارد . این  ساعت برای نمایش پیام ها و نوتیفیکیشن ها از زبان های انگلیسی و فارسی و چینی پشتیبانی می کند.

باطری
این ساعت هوشمند دارای باطری با ظرفیت ۲۲۰ میلی آمپر ساعت می باشد که با استفاده از کابل شارژ مگنتی که در بسته بندی کالا قرار گرفته است شارژ می گردد . با شارژ کامل باطری ساعت D1-Max می توانید تا روزها از آن استفاده نمایید که در صورت خاموش بودن برخی حسگرها مانند شتاب سنج و شمارش ضربان قلب و … مدت زمان دوام باطری آن بیشتر هم می شود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 74 بازدید
...