0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند شیائومی مدل IMILAB W12 تولید یکی از زیر مجموعه های این برند است که به تازگی جایگاه خوبی در بازار ساعت های هوشمند کسب کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل IMILAB W12
این ساعت از طراحی ساده و زیبا در ظاهر خود برخوردار است که این تولید کننده علاوه بر زیبایی ظاهری، امکانات کاربردی و خوبی را در این محصول قرار داده است. صفحه نمایش گرد این محصول دارای حالتی خمیده با ابعاد ۱.۳ اینچ و کیفیت وضوح ۳۶۰×۳۶۰ می باشد که از ظرافت خاصی بهره می برد بطوریکه ضخامت برخی قسمت های آن نهایتا به ۱۱ میلی متر می رسد. نمایشگر این ساعت بصورت تمام لمسی بوده و کیفیت نمایش رنگی آن بسیار بالا و مطلوب است. همچنین عملکرد حسی این ساعت بسیار با کیفیت عمل کرده و سرعت پردازش مورد لمس شما را انجام می دهد. با توجه به پنل TFT که در این ساعت تعبیه شده است، خوانایی صفحه نمایش را در نور خورشید تا حد قابل قبولی بالا می برد. ساعت هوشمند شیائومی مدل IMILAB W12 با استفاده از بلوتوث به دستگاه های اندروید ۵.۱ به بالا و ios 9.1 به بالا متصل می شود.

عملکردها
این ساعت هوشمند از امکانات ویژه ای برخوردار است که هر کاربری می تواند طبق نیاز خود از آن ها استفاده نماید. صفحه نمایش این محصول قابلیت نمایش تماس، پیام های گوشی SMS و شبکه های اجتماعی را دارد. هشدار پیدا کردن گوشی نیز در این ساعت شیائومی فعال است. پیش بینی وضعیت هوا و Stop Watch از امکانات دیگر این وسیله می باشد. لازم به اشاره است که برای نمایش پیام ها از زبان عربی هم پشتیبانی کرده و حروف گ ، چ ، پ ، ژ را بصورت جدا نشان می دهد. با استفاده از نصب برنامه Glory Fit در گوشی می توانید از سایر امکانات و ویژگی های این محصول مطلع شوید. از دیگر مزیت های قابل توجه ساعت IMILAB مقاومت آن در برابر آب می باشد زیرا مجهز به استاندارد IP68 13 است و در برابر قطرات آب و رطوبت تا حد خوبی مقاوم می باشد . این محصول از حالت های ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و وسیله خوبی برای ورزشکاران محسوب می گردد.

حسگرها
برای کارایی بهتر و کارآمد این ساعت، سنسورهایی به منظور سنجش و بررسی قرار گرفته اند که از طریق برنامه های مربوط به آن ها در ساعت می توان از آن ها استفاده کرد. بیشتر این حسگرها برای بررسی وضعیت سلامت لحظه ای بسیار کاربردی هستند. این سنسور ها عملکرد شمارش ضربان قلب، گام شمار ، سنجش اکسیژن خون و ژیروسکوپ می باشند که بعنوان روشن کننده صفحه هنگام چرخش دست عمل می کند.

باطری
ساعت W12 دارای باطری لیتیومی با ظرفیت ۳۳۰ میلی آمپر می باشد که توسط کابل شارژ مگنتی شارژ می شود. دوام باطری این محصول در حالت روشن بودن تمامی حسگر ها و … تا ۷ روز می باشد که در صورت غیر فعال بودن برنامه هایی مانند سنجش ضربان قلب، تا ۱۵ روز می رسد. همچنین در حالت استند بای نیز تا ۳۰ روز شارژدهی دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 86 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
...