0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1048 محصول جدید از این برند می باشد که از ظاهری زیبا و صدای با کیفیت و امکانات کاربردی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1048
بدنه این اسپیکر از پلاستیک ساخته شده است که رنگ اصلی آن مشکی بوده و رنگ قسمت های محافظ بلندگو ها متغیر می باشد تا به سلیقه کاربر انتخاب شود. دور بلندگوهای این محصول LED های رینگی تعبیه شده اند که برای نورپردازی حین پخش موزیک، عملکرد زیبا و قابل قبول دارند. پنل کنترل این اسپیکر در نمای روبرویی آن قرار گرفته است که با دسترسی راحت و کاربردی به کلید های Mode، توقف، پخش، رد کردن آهنگ به جلو و عقب، اجازه مدیریت صدای در حال پخش را به شما می دهد. همچنین برای مواقعی که با دستگاه فاصله دارید نیز یک ریموت کنترل از راه دور در بسته بندی این کالا در نظر گرفته شده است که می توانید بدون استفاده از دکمه های روی بدنه اسپیکر، موسیقی مورد نظر خود را پخش نمایید. اسپیکر کی تی اس دارای یک صفحه نمایشگر ال ای دی می باشد که برای نمایش Mode و… بسیار کاربردی است.

قابلیت اتصال
این اسپیکر با استفاده از بلوتوث قابلیت سازگاری با دستگاه های مختلف مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ های دارای سیستم عامل اندروید و IOS را دارد.  همچنین با توجه به وجود پورت های ورودی AUX، USB و مموری کارت تا ۳۲ گیگا بایت، قابلیت اتصال از طریق آن ها نیز وجود دارد که برای مواردی که موسیقی های دلخواهتان در دستگاه بلوتوث دار شما موجود نیست، می توانید از این درگاه ها برای اتصال مستقیم استفاده کنید.

سوالات مشابه

...