0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری سیمی ریل می مدل BUDS 2 محصولی با قیمت ارزان و کیفیت مناسب است که با طراحی زیبا و ساده برای استفاده آقایان و خانم ها تولید می شود.

هندزفری سیمی ریل می مدل BUDS 2
این هندزفری با سیم ۱.۲ متری دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا می باشد که با استفاده از آن قابلیت اتصال به تمام دستگاه ها از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ و … با درگاه ۳.۵ میلی متری را دارد. با توجه به قیمت اقتصادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است نباید انتظار هندزفری با کارایی پیشرفته و حرفه ای را داشت اما برای استفاده معمولی و روزمره مانند گوش کردن به موسیقی و رادیو حین پیاده روی و … انتخاب راضی کننده و قابل قبولی است. ظاهر این محصول در طراحی ساده و زیبا خلاصه شده است که با ترکیب سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد خودنمایی می کند. گوشی های هندزفری ریل می BUDS 2 از اندازه کوچک و سبکی بهره مند هستند که به خوبی در گوش جا شده و احتمال گیر کردن آن ها به روسری و افتادن از گوش کاهش می یابد.

قابلیت مکالمه
این محصول دارای یک کلید کنترل روی سیم آن است که مجهز به میکروفون داخلی می باشد. با استفاده از این میکروفون و دکمه قرار گرفته در کنترل، می توان تماس های ورودی را دریافت کرده و مکالمه خوب و با کیفیتی را پیش برد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
...