0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری سیمی ریل می مدل R40 از محصولات اقتصادی موجود در بازار می باشد که در کنار قیمت پایین از کارایی راضی کننده ای برخوردار است.

هندزفری سیمی ریل می مدل R40
گوشی های این محصول از پلاستیک ساخته شده و دارای ظاهری زیبا و متفاوت دو رنگ می باشند. در طراحی این محصول میان رده تا حدی سعی در رعایت اصول ارگونومی شده است که بتواند از خستگی حین استفاده طولانی مدت بکاهد. همچنین سیم این هندزفری پوشیده شده از روکش پلاستیکی مقاوم است که در برابر قطعی و پارگی مقاوم تر شود. همچنین طول آن از اندازه مناسبی (۱.۲ متر) بهره مند است که می توان گوشی را به راحتی در جیب یا کیف خود گذاشته و با خیال آسوده به کار، ورزش و کار و… ادامه داد. از ویژگی های مهم این هندزفری ارزان قیمت قابلیت برقراری تماس و مکالمه می باشد. البته نباید انتظار یک هندزفری حرفه ای با امکانات ویژه را از این محصول داشت اما برای کاربری عمومی و روزانه مکالمه و پخش موزیک گزینه مناسبی است. هندزفری R40 با استفاده از جک ۳.۵ میلی متری قابلیت اتصال به ورودی های با این اندازه را دارد.

کلید کنترل
روی سیم این هندزفری پنل کنترل با یک کلید قرار گرفته است که برای پاسخ به تماس، رد کردن موزیک به قبلی و بعدی، توقف یا پخش آن استفاده می شود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 54 بازدید
...