0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1546 یک محصول با ابعاد و وزن مطلوب می باشد که باتوجه به کیفیت مناسبی که دارد از قیمت معقولی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1546
این اسپیکر دستی و قابل حمل دارای باند ۳ اینچی می باشد که در مقایسه با اندازه کوچک آن، صدای خروجی خوبی دارد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک می باشد که در نمای روبرویی یک صفحه کلید شامل دکمه های توقف، پخش، قبلی و بعدی و … با دسترسی بهتر برای کنترل آسان در نظر گرفته شده است. همچنین یک فرورفتگی برای قرارگیری دست در آن تعبیه شده است. از مزیت های این دستگاه وجود نورپردازی RGB می باشد که با LED های خوش رنگ و با کیفیت، نوردهی زیبایی را انجام می دهد و می توان در مواقع دلخواه آن ها را تنظیم کرده و خاموش و روشن نمود. اسپیکر GTS ۱۵۴۶ دارای یک باطری لیتیومی از نوع شارژی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر می باشد که برای استفاده در طبیعت و خارج از منزل کاربردی است. این باطری توسط کابل شارژ microUSB شارژ می گردد که در بسته بندی محصول قرار گرفته است.

اتصال به دستگاه های اندروید و IOS
این بلندگو با پشتیبانی از بلوتوث قابلیت سازگاری با تمام دستگاه ها مانند تلفن همراه، تبلت و… با سیستم عامل های IOS و اندروید را دارد. همچنین امکان پخش از طریق فلش و کارت حافظه در آن فراهم می باشد.

سوالات مشابه

...