0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1329 یک وسیله با امکانات بالا و ابعاد مناسب می باشد که در مقایسه با محصولات هم ردیف خود، ارزش خرید بالایی دارد.

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1329
صدای خروجی از این اسپیکر از کیفیت خوبی برخوردار است و در ولوم های بالا ، بیس و صدای آن بسیار شفاف و واضح شنیده می شود. این محصول دارای یک میکروفون سیمی است که از قابلیت کارائوکه پشتیبانی می کند و می توان ضمن همخوانی با موسیقی در حال پخش صدای خود را از بلندگو شنیده و لحظات خوشی را در مجالس و دورهمی ها رقم زد. LED های رنگی تعبیه شده روی بدنه این محصول، در نور کم بسیار زیبا نورپردازی می کنند و می توان به دلخواه آن را روشن وخاموش نمود . باطری اسپیکر کی تی اس دارای ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که برای شارژ کامل توسط کابل microUSB نیازمند ۳ ساعت زمان بوده و در حالت پخش موسیقی با ولوم ۷۵% به بالا ، ۱ الی ۲ ساعت دوام باطری دارد که در ولوم پایین تر، مدت زمان بیشتری شارژدهی خواهد داشت.

ویژگی های اتصال بی سیم و مستقیم
امکان اتصال سیمی و بی سیم در این دستگاه فراهم می باشد. بدین صورت که برای اتصال بی سیم، از بلوتوث سازگار با دستگاه های اندروید و IOS بهره گرفته است و برای اتصال مستقیم نیز درگاه های ورودی AUX، USB و کارت حافظه را در آن لحاظ کرده است.

سوالات مشابه

...