0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1111 از جمله محصولات با کیفیت، با توان خروجی نسبتا قوی می باشد که از امکانات و ویژگی های خوبی بهره مند است.

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1111
با توجه به قابل حمل بودن این محصول، بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است تا هم وزن مناسبی داشته باشد و هم از مقاومت خوبی برخوردار باشد. ظاهر این این اسپیکر با LED های رینگی دور بلندگو تزیین شده است که در فضاهای تاریک جلوه زیبایی به مراسم های کوچک می بخشد. این دستگاه با استفاده از بلوتوث به گوشی، تبلت و… با سیستم عامل های IOS و اندروید متصل می شود که تا فاصله ۱۰ متری از آن ها آنتن دهی دارد و از USB، AUX و کارت حافظه تا ۳۲ گیگ نیز پشتیبانی می کند. همچنین دارای ورودی میکروفون نیز می باشد که برای مهمانی ها، سرگرمی و… بسیار کاربردی است. پنل دکمه های کنترل اسپیکر KTS 1111 روی سطح بالایی آن قرار گرفته است که دسترسی مناسبی برای کاربر داشته باشد و درگاه های ورودی آن در قسمتی تعبیه شده اند که دارای درپوش پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار هستند.

ویژگی های باطری
باطری شارژی این بلندگو دارای ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از طریق کابل microUSB به مدت ۲ الی ۳ ساعت بصورت کامل شارژ می شود.

سوالات مشابه

...