0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

تقویت کننده پمپ آبرسانی با سرعت متغیر


آبرسانی به منازل، کارخانه ها، زمین های کشاورزی و مواردی از این دست از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر فشار آب کافی نباشد یا نوسان داشته باشد، همه ساکنان خانه یا صاحبان زمین و کارخانه دچار مشکل می شوند.

برای رفع این مشکل از بوستر پمپ آبرسانی استفاده می شود. بوستر پمپ دستگاهی است که از چندین الکتروپمپ متصل به هم تشکیل شده است. نحوه اتصال الکتروپمپ ها به صورت موازی بوده و به همین دلیل می توانند فشار آب داخل لوله ها را تنظیم کرده و آب مورد نیاز برای مصارف مختلف را تامین کنند.


قیمت بوستر پمپ آب


اگر قصد خرید بوستر پمپ را دارید و می خواهید از قیمت آن مطلع شوید، باید بدانید که قیمت بوستر پمپ به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می تواند شامل استفاده از بوستر پمپ آبرسانی ، تعداد الکتروپمپ ها و قدرت آنها، کیفیت مونتاژ الکتروپمپ ها، کیفیت تابلو برق و مدار کنترل، کیفیت اتصالات و شیرها و بسیاری عوامل دیگر باشد.

خرید تقویت کننده پمپ آب


شاید خرید بوستر پمپ آبرسانی آسان به نظر برسد، اما اینطور نیست و باید در این زمینه تحقیق کاملی انجام دهید و نکات مختلفی را در نظر بگیرید. توصیه می کنیم زمان کافی را برای خرید این محصول اختصاص دهید و از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دو روش اصلی برای خرید بوستر پمپ وجود دارد. اولین روش مراجعه به فروشگاه های فیزیکی در سطح شهر است. این روش زمان زیادی می برد و ممکن است نتوانید محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

روش دوم مراجعه به فروشگاه های آنلاینی است که بوستر پمپ می فروشند. نکته ای که در خرید از این فروشگاه ها باید به آن توجه کنید این است که فروشگاه هایی را انتخاب کنید که معتبر بوده و مجوز خود را از مراجع رسمی و قانونی دریافت کرده باشند.
فروش بوستر پمپ آبرسانی
فروشگاه هایی که در زمینه فروش بوستر پمپ آبرسانی فعال هستند باید محصولات خود را با گارانتی معتبر به فروش برسانند تا مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش اطمینان خاطر داشته باشند.

همچنین با توجه به گران بودن بوستر پمپ ها توصیه می کنیم محاسبات دقیقی برای تعیین بوستر پمپ مورد نیاز خود انجام دهید. از افراد مجرب و متخصص در این زمینه بخواهید تا به محلی که قرار است بوستر پمپ آبرسانی شما نصب شود مراجعه کرده و در مورد خرید مناسب ترین بوستر پمپ آبرسانی نظر خود را اعلام کنند.

همچنین هنگام مراجعه به فروشگاه های بوستر پمپ از فروشندگان بخواهید توضیحات کاملی در مورد محصولات خود ارائه دهند و بوستر پمپ های متناسب با نیاز شما را معرفی کنند.

با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف و مقایسه بوستر پمپ های تامین آب، قادر خواهید بود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بوستر پمپ با سرعت متغیر
این نوع بوستر نوعی پمپ آبرسانی است که با استفاده از اینورتر می تواند سرعت پمپ را تنظیم و کنترل کند. در تقویت کننده سرعت ثابت، استارت های ناگهانی می تواند باعث ایجاد لرزش شدید در الکتروپمپ ها و کاهش عمر آن شود. اما بوستر پمپ های دارای آبدهی متغیر چنین مشکلی ندارند و به گونه ای تنظیم می شوند که در هنگام راه اندازی دچار شوک نشوند و لرزش شدیدی را تجربه نکنند.

ساختار بوستر پمپ دور متغیر کاملا شبیه نوع دور ثابت است و تنها تفاوت آن در تابلو برق و مدار کنترل و قطعات آنهاست. هزینه اولیه بوستر پمپ دور متغیر گرانتر از سرعت ثابت است اما به مرور زمان با توجه به اینکه بوستر پمپ دور متغیر هزینه تعمیر و نگهداری کمتری دارد و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود هزینه اولیه آن جبران می شود.
قیمت بوستر پمپ آب
بوستر پمپ های آب متغیر بر اساس کاربرد و تعداد الکتروپمپ و تجهیزات قیمت های متفاوتی دارند. 

محاسبه بوستر پمپ آبرسانی
کاهش فشار آب در لوله های آبرسانی ناشی از عوامل مختلفی از جمله خرابی لوله، نشتی، افزایش مصرف آب و بسیاری عوامل دیگر است. کاهش فشار آب باعث اختلال در بسیاری از فعالیت های خانگی، صنعتی و کشاورزی می شود. برای رفع این مشکل می توانید از بوستر پمپ آبرسانی استفاده کنید. محاسبه بوستر پمپ آبرسانی علاوه بر داشتن تخصص کافی، نیازمند محاسبات علمی دقیق برای به دست آوردن افت فشار، دبی آب و سایر اجزاء و همچنین تعیین سطح بودجه و تعیین انتظارات شما از سطح کیفی بوستر پمپ آبرسانی است. ، یکی دیگر از عوامل انتخاب بوستر پمپ. متغیر تامین آب است.

بوستر پمپ آبرسانی باعث می شود که شبکه آبرسانی همیشه دارای فشار معین و قابل تنظیم باشد. عملکرد این سیستم متناسب با میزان مصرف آب است. یعنی اگر مقدار آب مصرفی کم باشد الکتروپمپ کمتری فعال می شود و اگر مصرف آب زیاد باشد به احتمال زیاد تمام الکتروپمپ ها برای تامین آب مورد نیاز وارد مدار می شوند.

بهترین تولید کننده بوستر پمپ آبرسانی
شرکت های مختلفی در ایران در زمینه تولید بوستر پمپ آبرسانی فعالیت می کنند. این شرکت ها با استفاده از تکنولوژی روز توانسته اند بوسترهای باکیفیت و قابل رقابت با انواع خارجی طراحی و تولید کنند. این شرکت ها برای تولید محصولات خود تمامی استانداردهای جهانی را در نظر گرفته اند و به همین دلیل توانسته اند نام خود را در ایران و جهان مطرح کنند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 91 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 185 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 983 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 77 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط Bahar gh_14934488933 (0 امتیاز)
...