0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه بسته بندی برنج و حبوبات توزین دار

اگر تجربه ی خرید برنج و یا حبوبات را داشته باشید متوجه بسته بندی های آن ها شده اید.یکی از ویژگی های بسته بندی برنج، وزن آن است.معمولا برنج ها در وزن های مختلف بسته بندی و به فروش می رسند. همینطور حبوبات.در این مطلب به معرفی دستگاه مورد نیاز جهت این گونه بسته بندی ها می پردازیم.

دستگاه کیسه پر کن گرانولی

دستگاه بسته بندی یا بهتر بگوییم دستگاه های بسته بندی از ابزار اساسی و مورد نیاز در بسته بندی محصولات به شمار می آیند.همانطور که می دانید بسته بندی یکی از مراحل مهم در تولید و فروش یک محصول به حساب می آید.بنابرین انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب با نوع محصول امری بسیار مهم است.در انتخاب دستگاه مناسب بسته بندی عوامل مختلفی از جمله ویژگی های فیزیکی محصول (جامد، مایع و یا پودر بودن آن) تأثیر گذار است.توجه به این نکته شما را در انتخاب دستگاهی مناسب یاری خواهد کرد.

 

انواع دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی را می توانید در انواع گوناگونی در بازار پیدا کنید.برخی از انواع دستگاه بسته بندی موارد زیر را شامل می شوند:

• دستگاه بسته بندی توزین دار

• دستگاه بسته بندی حجمی

دستگاه کیسه پر کن گرانولی

• دستگاه بسته بندی اتومات

• دستگاه بسته بندی نیمه اتومات

• دستگاه بسته بندی ریلی

• دستگاه بسته بندی ریلی میزی

دقت کنید که دستگاه های دسته بندی به دو صورت خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند.دستگاه های صنعتی قابلیت های بیشتری نسبت به نوع خانگی خود دارند.

امکانات دستگاه بسته بندی برنج

پر کردن کیسه های برنج به صورت اتوماتیک و با سرعت کند، تند و متوسط

مجهز به سنسور با دقت بالا و متر اندازه گیری هوشمند

امکان کالیبراسیون اتوماتیک و دستی

دارای پردازنده به منظور قطع اتوماتیک دستگاه در هنگام داغ شدن

مجهز به شمارنده اتوماتیک برای تعداد و مقدار بسته بندی‌های صورت گرفته

دارای پردازنده اندازه گیری وزن و اندازه به منظور کنترل وزن و اندازه بسته بندی

 

دستگاه دوخت کیسه مواد

در استفاده از این دستگاه هم ابتدا باید برنج مورد نظرتان را جداگانه وزن کنید. و سپس توسط دستگاه دوخت کیسه مواد سر کیسه را دوخت بزنید. قدرت دوخت این دستگاه نسبت به دوخت ریلی بالاتر است.در صورتی که وزن کیسه برنجتان بالای ۱۰ کیلو می باشد بهتر از این دستگاه دوخت استفاده نمایید.از این دستگاه دوخت برای دوخت سر کیسه های پارچه ای مانند گونی استفاده می شود. در این شیوه هم مقدار برنج مورد نظر را وزن کرده و داخل گونی می ریزید. و در نهایت سر کیسه را با استفاده از این دستگاه دوخت می زنید.دستگاه دوخت روی نوار نقاله سه متری قرار می گیرد.

دستگاه بسته بندی توزین دار
دستگاه بسته بندی توزین دار را می توان یکی از پر کاربرد ترین انواع دستگاه بسته بندی در صنعت به شمار آورد.این دستگاه ها بسیار مناسب جهت بسته بندی محصولاتی همچون برنج، حبوبات، خشکبار و ادویه جات هستند.دستگاه بسته بندی را می توانید به صورت نو و یا دست دوم، وارداتی و یا ساخت داخل از بازار تهیه فرمایید.

دستگاه بسته بندی برنج و حبوبات
یکی از مهم ترین موارد در بسته بندی برنج و حبوبات وزن آن ها است.می دانید که برنج ها در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به فروش می رسند.بنابرین یکی از ابزار کاربردی در بسته بندی این محصول دستگاه بسته بندی برنج و یا حبوبات توزین دار می باشد.این دستگاه ها در انواع مختلف توزین دار و کیسه پر کن قابل تهیه هستند.و با توجه به وزنی که در تنظیمات دستگاه به آن داده می شود، شروع به بسته بندی و یا پر کردن کیسه می کنند.از جمله ویژگی های استفاده از دستگاه بسته بندی برنج توزین دار بالا رفتن دقت و کیفیت کار و در نهایت فروش بهتر آن است.

برای بسته بندی برنج می توان از دستگاه های مختلفی استفاده کرد.اما مسئله ای که برای افزایش سرعت کار بسته بندی حائز اهمیت است طریقه ی وزن کردن این ماده غدایی می باشد. در زیر شیوه ی کار کردن این دستگاه ها به ترتیب از روش ارزان و سخت تر تا روش گرانتر و ساده تر شرح داده شده است.برنج یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین مواد غذایی در کشور است که می‌توان گفت بعد از نان مهم‌ترین محصول غذایی ایرانیان به حساب می‌آید؛ هر چند که در مناطق تولید کنندۀ شمال و بخش‌هایی از جنوب کشور، برنج غذای اصلی مردم منطقه می‌باشد.قالب بسته بندی برنج به صورت بسته‌بندی‌های کیسه‌ای است که بر اساس برند و اعتبار تولید کننده، به بازار عرضه می‌شود. البته امروزه شاهد بسته های برنج پاکتی و پلاستیکی نیز می باشیم که این رویه در حجم های پایینتر صورت می گیرد. این سبک های توین جهت بالابردن توان خرید مشتریان و خرید به میزان مورد نظر می باشد.اهمیت و گستردگی برنج و عرضۀ آن به سطح جامعه به حدی است که ماشین آلات بسته بندی آن نیز از حساسیت بالایی برخوردارند. به همین دلیل شرکت خدمات مهندسی سورا صنعت این مقالۀ کامل را اختصاص به دستگاه‌های بسته بندی برنج داده است.

بنابراین چنانچه قصد فعالیت در زمینۀ بسته بندی برنج در فصل آن را دارید، ابتدا این مقاله را با دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره‌ای رایگان از تیم بازرگانی یا فنی ماشین سازی ما ، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، با این شرکت تماس حاصل نمایید.جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی برنج، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09397700612تماس حاصل نمایید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...