0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (10 امتیاز)

در دنیای تهویه مطبوع حتما نام ایرواشر را شنیده اید، ایر واشر ها هم مثل دیگر دستگاه ها در این صنعت قابلیت های خاص خودش را دارد. که به واسطه آنها برای ما محیط را تمیز و آرام می کند. وظیفه اصلی این دستگاه به این شکل است که گرد و غبار را از هوا دریافت می کند و با توجه به تنظیم کردن آنها، مجدد آنها را به صورت تمیز شده به هوا بر می گرداند و باعث می شود تا هوای محیط تهویه شود.

ایرواشر ها بر خلاف خیلی از سیستم های تهویه مطبوع دیگری که وجود دارند طراحی خیلی ساده ای دارند. یکی دیگر از قابلیت های آن ها این است که در کنار اینکه باعث می شوند تا هوا مطبوع شود سیستم سرمایشی و گرمایشی هم برای خریداران این دستگاه هستند. آن ها امکان این را دارند که به عنوان یک دستگاه در سیستم های هواساز نصب شوند ولی می توانند به صورت مستقل هم استفاده شوند.

معرفی قطعات ایرواشر:

خب دستگاه های تهویه مطبوع قطعات مختلفی دارند به این شکل که بستگی دارد قصد داریم آن ها را به صورت مستقل استفاده کنیم یا درکنار هواساز ها. در اصل ایرواشر ها مثل کولرآبی ها هستند چند باکس دارند که قطعات داخل آن ها باید قرار بگیرد. ولی در ادامه اجزای آن را با جزئیات بیشتری معرفی می کنیم.

معرفی طرز کار ایرواشر ها:

همیشه به این شکل بوده که درک فنی سیستم های تهویه مطبوع برای همه عزیزان سخت بوده مگر آن ها در این دنیای پر پیچ و خم تجربه مطالعه مقاله های زیادی را داشته باشند. ایرواشر ها از نظر فنی خیلی پیچیده نیستند ولی خب برای یک شخصی که صرفا قصد مطالعه یک مقاله عمومی را داشته باشد سخت است.

دستگاه ایرواشر آلودگی هوا را به واسطه قطعات خود دریافت می کند و به واسطه فیلتر هایی که در خود دارد تهویه می کند. خب این است فرآیندی که خیلی ساده می توان به آن پرداخت، در ادامه کار موارد فنی می شود و خارج از درک یک کاربر ساده می شود. اگر قصد دارید تا ایرواشر ها را به صورت فنی و خیلی جامع تر بشناسید به شما عزیزان پیشنهاد می کنم تا به وب سایت تهویه هورسان مراجعه کنید و مقاله ایرواشر چیست را مطالعه کنید.

سوال مشابهی یافت نشد

...