0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 QCY محصولیست که در مقایسه با قیمت مناسب و پایینی که دارد از امکانات و ویژگی های خوبی بهره می برد.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 QCY
این هندزفری با استفاده از بلوتوث نسخه ۵.۱ قابلیت اتصال به دستگاه شما را داشته وبا تمامی سیستم عامل های اندروید و IOS سازگاری دارد. این محصول بسیار سبک بوده و به آسانی در کیف و جیب حمل می شود همچنین وزن سبک آن باعث شده برای استفاده طولانی مدت حین پیاده روی، ورزش و… راحت و مناسب باشد. باطری تعبیه شده در محفظه این هندزفری دارای ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر می باشد که توسط کابل USB به Type C شارژ می شود. این باطری در مدت ۲ ساعت بصورت کامل شارژ شده و در حالت پخش موسیقی و مکالمه تا ۸ ساعت شارژدهی دارد که این عدد در مقایسه با نمونه های هم رده و در مقایسه با قیمت مناسب آن شگفت انگیز است. گوشی های هندزفری کیو سی وای بصورت لمسی پردازش کرده و با استفاده از قابلیت noise cancellation مکالمه بی نقص و با کیفیتی را رقم می زند.

قابلیت های مقاومتی در هندزفری QCY
این محصول دارای گواهی IPX4 می باشد که مقاومت آن در برابر پاشش قطرات آب و رطوبت و تعرق بالا می برد. البته بطور کامل ضد آب نیست و در برابر سطح بیشتر رطوبت باید مراقبت بیشتری از آن نمود.

سوالات مشابه

...