0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T10 pro یک محصول مناسب کاربری مکالمه و پخش موسیقی و گیمینگ که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده می باشد.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T10 pro
این محصول از زیرمجموعه های شرکت شیائومی می باشد که از کیفیت قابل قبولی در مقایسه با نمونه های هم رده خود در بازار دارد. بدنه گوشی ها و محفظه شارژ این محصول از پلاستیک ساخته شده و دارای نمایشگر LED تشخیص شارژ می باشد. قابلیت noise cancelling برای ارتقا کیفیت صدا در این هندزفری لحاظ شده است که آن را برای مکالمه و پخش موسیقی مناسب می کند. یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه این وسیله، باطری شگفت انگیز آن با ظرفیت ۶۰۰ میلی آمپر است. هندزفری QCY T10 در ۲۰ ساعت شارژ شده و گوشی های آن در حالت پخش موسیقی تا ۳ ساعت شارژدهی داشته و در درحالت استندبای نیز تا ۸۰ ساعت دوام باطری دارند. همچنین امکان شارژ سریع در این دستگاه فراهم بوده و با تنها ۱۰ دقیقه شارژ می توان به مدت ۱ ساعت از صدای با کیفیت در حال پخش لذت برد.

ویژگی های مقاومتی
این هندزفری مجهز به استاندارد IPX5 می باشد که آن را در برابر رطوبت و قطرات سطحی آب و گرد و غبار مقاوم می کند. از این رو می تواند برای استفاده حین ورزش و تعرق و… انتخاب بصرفه و کاربردی باشد.

سوالات مشابه

...