0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX 420 یک وسیله بسیار با کیفیت و کاربردی می باشد که برای استفاده های عمومی روزانه، گیمینگ و ورزش مناسب می باشد.

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX 420
این محصول دارای دو گوشی و یک محفظه می باشد که علاوه بر نگهداری از گوشی ها، وظیفه شارژ آن ها را نیز برعهده دارد. جنس بدنه گوشی ها و محفظه از پلاستیک بوده و گوشی ها بصورت ارگونومیک طراحی شده اند که در استفاده های طولانی مدت برای گوش آزار دهنده نباشند. بدنه محفظه شارژ دارای یک صفحه نمایشگر LED می باشد که وضعیت شارژ باطری را نمایش می دهد. این محصول بی سیم با استفاده از بلوتوث نسخه ۵.۳ قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را دارد. این هندزفری مجهز به noise cancelling در میکروفون و گوشی ها می باشد که باعث می شود صدای با کیفیت و تفکیک شده از محیط را انتقال داده و دریافت نماید. از این رو برای مکالمه و تماس بسیار کارآمد است. بطور کلی هندزفری FX 420، علاوه بر مکالمه برای لذت بردن از موسیقی با صدای بلند و بازی های حرفه ای گزینه بسیار خوبی است.

عملکرد باطری در هندزفری
این هندزفری دارای باطری با ظرفیت ۲۵۰ میلی آمپر می باشد که با استفاده از کابل USB تایپ C شارژ می شود. برای شارژ گوشی های این محصول ۱ ساعت و برای شارژ کیس آن، ۱.۵ ساعت زمان نیاز است که در صورت شارژ کامل تا ۳ ساعت برای تماس و موسیقی نگهداری شارژ دارد.

سوالات مشابه

...