0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی پاس مدل ۱۱۱۷۰ محصولی کامل برای هر مهمانی و مراسمی در فضاهای بسته و باز است که دارای یک میکروفون و کنترل نیز می باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی پاس مدل ۱۱۱۷۰
این اسپیکر قابلیت اتصال بی سیم و سیمی دارد که برای اتصال بی سیم مجهز به بلوتوث بوده و برای اتصال مستقیم نیز درگاه های USB، کارت حافظه، و ورودی AUX در آن در نظر گرفته شده است. برای اتصال از طریق بلوتوث هم امکان سازگاری با تمام دستگاه های اندروید و ios وجود دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد که در وزن آن نیز تاثیر مثبتی داشته و با توجه به وزن نسبتا کمی که دارد می تواند به راحتی جا به جا شود. همچنین برای حمل راحت تر آن یک فرورفتگی بعنوان دستگیره در قسمت پشتی آن تعبیه شده است و دارای چرخ نیز می باشد که بتوان به آسانی آن را به هر مکان و مهمانی ای برده و مورد استفاده قرار داد. اسپیکر جی بپاس دارای یک باطری شارژی می باشد که هم بصورت شارژی و هم بصورت اتصال مستقیم به برق قابل استفاده است.

اقلام همراه در اسپیکر جی پاس
این محصول دارای یک ریموت کنترل برای مواقع عدم دسترسی نزدیک به اسپیکر و یک میکروفون بی سیم می باشد و یکی از ویژگی های کاربردی و قابل توجه آن پشتیبانی از کارائوکه است که امکان همخوانی هم زمان با موسیقی در حال پخش از اسپیکر را فراهم می کند.

سوالات مشابه

...