0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه بسته‌بندی برنج یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین ماشین‌آلات بسته‌بندی مواد غذایی است. می‌توان گفت که بعد از نان، برنج مهم‌ترین محصول غذایی در میان ایرانیان بوده و ازنظر اهمیت مقام دوم را به خود اختصاص داده است. تنوع در نژادهای مختلف برنج بسیار زیاد بوده و هرکدام نام مخصوص به خود را دارد.اما برنج بسته‌بندی‌شده بیشتر بر اساس برند تولیدکننده به فروش می‌رسد. برنج بسته‌بندی‌شده برخلاف برنج باز، از فیلترهای بهداشتی خط بسته‌بندی برنج عبور می‌کند. ازاین‌رو می‌توان گفت کیفیت بالاتری داشته و قابل‌اطمینان‌تر است.

برنج بسته‌بندی‌شده بهداشتی تر از نمونه فله‌ای بوده و حمل‌ونقل راحت‌تری هم دارد. بسته‌بندی برنج جزو مشاغل بسیار پر درامد هم محسوب می‌شود. در این مطلب انواع دستگاه بسته‌بندی مواد غذایی برنج را با توضیحات کامل و شماره های مشاوره خرید معرفی خواهیم کرد

بسته بندی برنج
بعد از نان برنج مهم‌ترین ماده غذایی در بین ایرانیان بوده و مصرف برنج در خانوارهای ایرانی حداقل به روزی یک وعده در روز می‌رسد، بنابراین نحوه انتقال آن از مزارع و شالیزارها به شهرهای مختلف مسئله‌ای کاملا ضروری و مهم می‌باشد. در واقع بسته بندی برنج تنها راه ممکن برای رساندن انواع برنج در وزن‌های مختلف به دست مشتریان است. می‌توان گفت که بسته بندی برنج یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود.

بسته بندی یکی از مراحل مهم در تولید و فروش یک محصول به حساب می‌آید و با توجه به نوع محصول مناسب‌ترین دستگاه برای بسته بندی باید انتخاب شود. در انتخاب دستگاه مناسب بسته بندی عوامل مختلفی از جمله ویژگی‌های فیزیکی محصول (جامد، مایع و یا پودر بودن آن) تأثیرگذار است. با توجه به موارد گفته شده بسته بندی برنج اهمیت بسیاری داشته و یکی از مشاغل پردرآمد هم محسوب می‌شود. برنج بسته بندی شده بر خلاف برنج باز و فله‌ای، از فیلترهای بهداشتی خط بسته بندی برنج عبور می‌کند، بنابراین کیفیت بالاتری داشته و قابل اطمینان‌تر است. به علاوه جابجایی و حمل و نقل آن هم راحت‌تر صورت می‌گیرد.


دستگاه‌های بسته بندی برنج
برای بسته بندی برنج از دستگاه‌های مخصوص این کار استفاده می‌کنند. دستگاه کیسه پر کن گرانولی، دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک توزین و دستگاه بسته بندی توزین دار برای بسته بندی برنج هم در مقیاس صنعتی و هم در مقیاس خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بسته بندی برنج در کیسه بهترین روش بسته بندی این ماده غذایی است که توسط دستگاه‌های مدرن و اتوماتیک انجام می‌شود. مهم‌ترین نکته در بسته بندی برنج وزن آن است. برنج‌ها در اوزان مختلف بسته بندی و به فروش می‌رسند.

دستگاه‌های بسته بندی برنج از نوع دستگاه بسته بندی توزین دار و کیسه پرکن هستند. هر کدام از این دستگاه‌ها، قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که در ادامه هر کدام را به اختصار شرح می‌دهیم. نحوه بسته بندی در این دستگاه‌ها به این صورت است که برنج به صورت اتوماتیک با وزنی که اپراتور تعیین کرده است درون کیسه ریخته می‌شود. دستگاه‌های بسته بندی برنج دارای سنسورهای بسیار دقیقی هستند که بتوانند وزن مورد نظر شما را به صورت دقیق اندازه زده و بسته بندی دقیق را برای ارائه برنج به فروشگاه‌ها و مکان‌های عرضه برنج ارائه کنند. در واقع از مهمترین ویژگی‌های بسته بندی برنج وزن آن است که با توجه به اینکه برنج ماده غذایی بسیار باارزش و گران‌بهایی است موضوع بسیار مهمی است. در نهایت ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید بسته بندی برنج باعث بالا بردن دقت و کیفیت کار و در نهایت فروش بیشتر محصول می‌شود.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی برنج

ماشین سازی سورا صنعت تولید کننده دستگاه کیسه پر کن گرانولی این دستگاه ها با سرعت های 2 الی 3 تن در ساعت ، اجسام گرانولی مانند غلات، خشکبار، حبوبات ، قند خرد شده ، شکر ، نمک ، آجیل و ... را در کیسه پر میکند سرعت بسته بندی این دستگاه ها 5 الی 10 کیسه در دقیقه است. این دستگاه دیجیتالی بوده و توان پر کردن کیسه از 2 کیلوگرم تا 50 کیلو را دارد. همچنین تمامی محصولات دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و هماهنگی برای بازدید از کارخانه و تست دستگاه ها، از راه های زیر با ما در ارتباط باشید : همچنین میتوانید برای ثبت درخواست استعلام قیمت همین حالا یک پیام به تلگرام ارسال نمایید ، در اسرع وقت یکی از کارشناسان فروش مابا شما تماس خواهد گرفت.

دستگاه بسته بندی و انواع آن
دستگاه بسته بندی همانطور که از نامش هم پیداست، ابزاری جهت بسته بندی محصولات است که در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می شود.روزانه محصولات مختلفی از مواد غذایی تا آرایشی و بهداشتی بسته بندی می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را هم دارند.با توجه به تنوع این محصولات از دستگاه های مختلفی هم جهت بسته بندی آن ها استفاده می شود.
برخی از این دستگاه ها موارد زیر را شامل می شوند:
• دستگاه بسته بندی حجمی
• دستگاه بسته بندی توزین دار
• دستگاه بسته بندی گرانولی
• دستگاه بسته بندی ریلی
• دستگاه بسته بندی افقی
• دستگاه بسته بندی عمودی
• و … .
هر یک از دستگاه های نام برده شده قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند که کاربری های متفاوتی را برای آن ها رقم زده است.

 

دستگاه بسته بندی برنج و حبوبات
دستگاه کیسه پر کن برنج و حبوبات از نوع دستگاه بسته بندی توزین دار و کیسه پر کن هستند.مهم ترین بحث در قیمت خرید برنج علاوه بر نوع برنج و کیفیت آن، حجم محصول خریداری شده و یا همان وزنش است.برای بسته بندی برنج در وزن های مختلف بهترین راه استفاده از دستگاه بسته بندی مخصوص این محصول است.

ویژگی دستگاه بسته بندی برنج
از جمله ویژگی های دستگاه بسته بندی برنج قابلیت وزن دهی آن ها است.
به عنوان مثال وزن درخواستی به دستگاه بسته بندی که از نوع توزین دار است داده می شود.
و دستگاه طبق آن شروع به بسته بندی و پر کردن کیسه های برنج می کند.
این کار با بالا بردن دقت و کیفیت کار به فروش بیشتر آن هم کمک می کند.


قیمت دستگاه بسته بندی برنج
قیمت دستگاه‌های بسته بندی برنج و سایر غلات و حبوبات به نوع دستگاه انتخابی شما و متریالی که در ساخت دستگاه استفاده می‌شود بستگی دارد. همچنین ظرفیت دستگاه در تعیین قیمت دستگاه بسته بندی بسیار مهم است. اینکه بخواهید فرآیند بسته بندی را در کارخانجات انجام دهید و یا به صورت مشاغل خانگی در منزل انجام دهید قیمت‌های مختلف را شامل می‌شود. همچنین قابلیت‌های مختلفی که دستگاه‌های بسته بندی دارا می‌باشند در تعیین قیمت دستگاه تاثیرگذارند.

شماره تماس 09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
...