0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (15 امتیاز)

آن اوایلی که گوگل بک لینک ها را به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در نتایج معرفی کرده بود، یک شاخصه هم برای سنجش اعتبار سایت ها در اختیار وبمستران گذاشت: پیج رنک! پیج رنک صفحه ای از گوگل بود که شما میتوانستید در آن آدرس سایت خودتان را وارد کرده و ببینید که از نظر گوگل چه امتیاز و قدرتی دارید. پیج رنک عملا نسبت به تعداد لینک هایی که به سایت شما داده میشد، بالا میرفت.

اما خب مشکل همینجا بود. همینجا بود که گوگل فهمید همه چیز آنطور که فکر میکرد جلو نمیرود. چرا؟ چون خیلی از سئوکارها و مدیران وب سایت، به جای اینکه به تولید محتوای باکیفیت و… توجه کرده تا بقیه به آنها لینک بدهند، راهکار سریع تری را پیدا کردند. آنها شروع کردند به خرید بک لینک از سایت های فروشنده و ده ها روش دیگری که باعث افزایش تعداد بک لینک ها، افزایش پیج رنک و در نتیجه افزایش قدرت سئو آنها میشد.

این یک مشکل بزرگ برای گوگل بود چون خیلی از وبمستران به کمک این تکنیک ها که اصطلاحا به آنها سئو کلاه سیاه میگویند، سایت های بی کیفیت و حتی صفحات تبلیغاتی را به نتایج اول گوگل آورده و کاربران را اذیت میکردند. از همینجا بود که همه چیز تغییر کرد. گوگل بعد از این موضوع، صفحه پیج رنک خودش را از دسترس وبمستران خارج کرده و قوانین جدیدی به جای تعداد لینک برای اعتباربخشی بک لینک ها در سئو ایجاد کرد.

خرید بک لینک

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
شما می توانید بک لینک های رایگان و با کیفیتی را در سایت سئو 6 مشاهده کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 118 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط neghar147 (15 امتیاز)
+1 امتیاز
4 پاسخ 133 بازدید
...