0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر مینی بلوتوثی قابل حمل مدل WS-887 یک محصول با کاربری باکیفیت در اندازه کوچک است که با آن به هر مکانی می توان از موسیقی و رادیو لذت برد.

اسپیکر مینی بلوتوثی قابل حمل مدل WS-887
این اسپیکر شارژی کوچک قابلیت پشتیبانی از رادیو FM، USB، TF کارت، phone call را دارد. باطری داخلی این اسپیکر از نوع شارژی لیتیومی با ظرفیت ۸۲۰ میلی آمپر ساعت می ­باشد که با ۲ ساعت شارژ کردن آن می ­توان حداکثر تا ۴ ساعت مداوم به موسیقی با صدای نرمال گوش فرا داد. کابل شارژ آن بصورت microUSB به USB بوده و محدوده اتصال آن به ۱۰ متر می ­رسد. از دیگر ویژگی های این اسپیکر وجود یک میکروفون داخلی برای برقرای تماس های تلفنی می ­باشد. این محصول دارای LED بوده و قسمت زیرین سطح آن دارای لایه نمدی عایق می ­باشد تا در ولوم­ های بالا از لرزش و ایجاد صدای مزاحم روی سطح جلوگیری کند. همچنین دارای یک بند آویز با کیفیت می ­باشد و جا به جایی راحت و امکان قرار دادن در هر مکانی را بوجود می ­­آورد. اسپیکر مینی WS-887  به راحتی در کیف جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی ­کند.

ارزش خرید اسپیکر مینی
این محصول با قیمت پایین و مناسبی بفروش می رسد و با توجه به ابعاد کوچک و کیفیت معقولی که دارد از ارزش خرید بالایی بهره مند است.

سوالات مشابه

...