0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری سیمی راک مدل ۱۸۰ از محصولات اقتصادی موجود در بازار است که سیم آن از پلاستیک های در هم تنیده مقاومی ساخته شده اند.

هندزفری سیمی راک مدل ۱۸۰
این هندزفری با طراحی ساده و زیبایی که دارد می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد. گوشی های این هندزفری تا حدی ارگونومیک بوده و دارای سری پلاستیکی نرم می باشند تا در هر گوشی با هر شرایط فیزیکی، راحت جا گرفته و در استفاده طولانی مدت خسته کننده نباشند. یکی از مزیت های اصلی این محصول، جنس سیم آن می باشد که از رشته های پلاستیکی در هم تنیده ساخته شده است و تا حد بسیار زیادی مقاومت آن در برابر قطع شدن، پارگی و گره خوردن بالا برده و طول عمر استفاده از آن را افزایش می دهد. اتصال این هندزفری با استفاده از جک ۳.۵ میلی متری است که با دستگاه های دارای این درگاه ورودی سازگاری دارد. هندزفری راک با توجه به کیفیت خوبی که در پخش صدا دارد می تواند برای استفاده های روزمره و عمومی، حین ورزش و پیاده روی و حتی گیمینگ کاربرد داشته باشد.

پشتیبانی از برقراری تماس
روی سیم این هندزفری یک کنترل کلید قرار گرفته است که می توان از طریق آن موسیقی در حال پخش را مدیریت نموده و یا تماس دریافتی را پاسخ داد. همچنین این محصول دارای یک میکروفون داخلی با کیفیت است که با پشتیبانی از فناوری noise cancelling صدا را از فضا تفکیک کرده و مکالمه خوب و واضحی را رقم می زند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
...