0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی چراغ دار مدل Wijh L8 یک وسیله همراه کاربردی است که علاوه بر پخش موسیقی می توان به عنوان چراغ قوه نیز از آن استفاده نمود.

اسپیکر بلوتوثی چراغ دار مدل Wijh L8
این اسپیکر شارژی دارای یک پنل سلول خورشیدی می باشد که در مواقع عدم اتصال به برق می تواند توسط نور خورشید باطری را شارژ کند. همچنین دارای یک چراغ قوه نیز می باشد که با نگه داشتن دکمه Play روشن می شود. باطری شارژی این محصول دارای ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر می باشد که به مدت ۳ ساعت قابل استفاده می باشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده می توان گفت این اسپیکر یک وسیله کامل و مقرون بصرفه برای سفر و طبیعت و… می باشد. این محصول با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰ قابلیت اتصال به دستگاه های اندروید و IOS را داشته و تا فاصله ۱۰ متری از آن ها آنتن دهی دارد. علاوه بر بلوتوث، امکان اتصال مستقیم از طریق USB و TF کارت در اسپیکر Wijh L8 وجود داشته و با استفاده از آنتن تعبیه شده در آن، قابلیت پشتیبانی از رادیو FM با کیفیت قابل قبول را نیز دارد.

بدنه اسپیکر چراغ دار
بدنه این محصول از پلاستیک به رنگ مشکی ساخته شده و صفحه محافظ بلندگوها هم در رنگ های متنوعی نصب شده اند. روی بدنه این اسپیکر یک هولدر کارآمد برای قرار دادن گوشی در نظر گرفته شده است که در مواقع مورد نیاز می توان آن را باز کرده و گوشی را روی آن گذاشت.

سوالات مشابه

...