0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1349 یک دستگاه شارژی فوق العاده سبک می باشد که از کیفیت و قدرت صدای خروجی خوبی بهره مند است.

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1349
این اسپیکر با استفاده از بلوتوث به تمامی دستگاه های IOS و اندروید متصل می شود. درگاه های ورودی USB، TF کارت تا ۳۲ GB نیز برای اتصال مستقیم نیز در آن قرار گرفته است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک می باشد که تاثیر زیادی در وزن سبک آن دارد. همچنین پشت بدنه آن نیز یک دستگیره برای راحتی کاربر در جابجایی تعبیه شده است. یکی از مزیت های این وسیله وجود LED های دور بلندگو می باشد که در رنگ های زیبا روشن شده و در فضاهای تاریک جلوه نمایی می کنند. روی بدنه این اسپیکر یک صفحه دکمه برای کنترل موسیقی در حال پخش قرار گرفته است که با دسترسی راحت و آسان در اختیار کاربر قرار گرفته است. اسپیکر GTS 1349 با قیمت بسیار مناسب و پایینی بفروش می رسد که با توجه به توان خروجی ۵W، صدای بلندی داشته و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

باطری شارژی اسپیکر جی تی اس
باطری این اسپیکر کاربردی دارای ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپری می باشد که با استفاده از کابل microUSB شارژ می گردد. برای شارژ باطری این محصول ۲ الی ۳ ساعت زمان نیاز است و در صورت شارژ کامل می توان به مدت ۴ ساعت از صدای بلند و با کیفیت آن لذت برد.

سوالات مشابه

...