0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 8215 یک اسپیکر قوی و با کیفیت است که دارای رقص نور و یک میکروفون بی سیم نیز می باشد و در هر مهمانی و مناسبتی رفع نیاز می کند.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 8215
این اسپیکر با بیس قوی و صدای بلند و با کیفیت یک محصول راضی کننده برای هر فضایی می باشد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده و روی سطح آن یک هولدر برای قرار دادن گوشی و تبلت و… در نظر گرفته شده است. یکی از جلوه های ظاهری و مزیت های این اسپیکر وجود سیستم رقص نور می باشد که در تولدها، مهمانی ها و… به زیبایی در ۵ حالت نورپردازی می نماید. همچنین این دستگاه دارای یک ریموت و میکروفون بی سیم با قابلیت کارائوکه می باشد که می توان همراه با موسیقی در حال پخش همخوانی کرده و لحظات شادی را رقم زد. یک باطری بسیار قوی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر در اسپیکر ZQS 8515 قرار گرفته است که با شارژدهی عالی که دارد آن را به محصول با ارزش خرید بالا تبدیل نموده است. باطری این اسپیکر برای شارژ نیازمند ۳ ساعت زمان بوده تا ۴-۵ ساعت دوام دارد.

قابلیت های اتصال در اسپیکر بلوتوثی
این محصول از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به دستگاه های اندروید و IOS را دارد. اما برای انواع اتصال دیگر نیز درگاه هایی در نظر گرفته شده است که آن را به یک اسپیکر بی نقص تبدیل کند. ورودی های USB، AUX، کارت حافظه و پشتیبانی از رادیو در این دستگاه وجود دارد.

سوالات مشابه

...