0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)

آبجکت آشپزخانه
آبجکت آشپزخانه از انواع لوازم آشپزخانه تشکیل می شود. آبجکت آشپزخانه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و نیز با قیمت مناسب یا حتی رایگان به دست مردم برسانند و در جلب رضایت مشتری موفق باشند. همچنین در طراحی آجکت آشپزخانه باید دقت کافی به کار برود و با طرح زیبا و خلاقانه به پایان برسد. این طرح زیبا و خلاق مشتری پسند باشد. مشتریانی که آبجکت آشپزخانه را خریداری می کنند راضی باشند. آبجکت آشپزخانه به صورت لایه باز است و فرمت آن اغلب psd هست، این طرح ها اغلب با فتوشاپ باز می شوند. لوازم آشپزخانه زیر مجموعه زیادی دارند مثلا اجاق گاز، هود، سینک، میز پذیرایی، میز صبحانه، سرویس ناهار خوری، لوازم تزئیناتی، لوازم برقی و .... .

لوازم آشپزخانه
آشپزخانه به یک قسمتی ازمنزل مسکونی گفته می شود که دارای سینک ظرفشویی و کابینت و لوازم برقی مثل یخچال و گاز و ماکروویو می باشد.  آشپزخانه بسته به مدلی که طراح در ذهن دارد می تواند کوچک یا بزرگ باشد. آشپزخانه طراحی بسیار ظریفی دارد و محلی است با هدف پخت و پزپس وسایلی با همین منظور در آن قرار می دهند. شما برای طراحی یک آشپزخانه به آبجکت های تمام مواردی که ذکر شد نیازدارید و باید براساس سلیقه و نوع آشپزخانه ای که می خواهید طراحی کیند، مثلا کلاسیک باشد یا مدرن و محل قرار گیری وسایل می توانید از آبجکت های لوازم آشپزخانه معمار آنلاین استفاده کنید.

 

https://www.reddit.com/user/seomagi/comments/z1qlnn/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF_%D8%A2%D8%A8%D8%AC%DA%A9%D8%AA_%D8%AA%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%DB%8C_%D9%85%DA%A9%D8%B3/

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 224 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 98 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 110 بازدید
...